12 شهریور 1391
شماره خبر: 11015

شهروندان از زیبایی های جشنواره گلها بهر مند شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 شهروندان از زیبایی های جشنواره گلها بهر مند شوند

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با اشاره به آغاز اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه به همت سازمان پارکهای شهرداری کرج در این کلانشهر از شهروندان دعوت کرد تا از طروات و شادابی طبیعت خدادادی بهره مند شوند.
سید علی آقازاده در حاشیه برپایی نمایشگاه گل و گیاه در کرج اظهارداشت: روز جاری اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج به همت سازمان پارکهای شهرداری کرج آغاز به کار می کند. وی افزود: تلاش شده تا در این نمایشگاه با ایجاد غرفه های مختلف پتانسیلهای تولید کنندگان نیز به معرض نمایش در آید. این مسئول با اشاره به خصوصیات این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل تولیدات گل و گیاه، لوازم و ابزار مربوط به حوزه فضای سبز است که در مساحت فضای سرپوشیده پنج هزار مترمربع و فضای باز شش هکتار برپا شد. آقازاده بیان کرد: برگزاري نمايشگاه هاي گل و گياه فرصتي است تا شهروندان بيش از پيش به اثرات وجود گل و گياه در زندگي توجه داشته و آرامش تازه اي بر زندگي شان حاكم شود.
ایجاد روحیه بانشاط و تشویق سرمایه گذاران مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه
این مسئول در ادامه از شهروندان دعوت کرد تا از طروات شادابی طبیعت خدادادی بهره مند شوند. وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: آشنایی انسان با طبیعت و ایجاد نشاط روحی و الفت اجتماعی، اشاعه فرهنگ زیباشناسی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در شناسایی فواید مختلف این موهبت الهی و جذب سرمایه گذاران در زمینه تولید گل وگیاه و صنایع وابسته و ایجاد اشتغال و تشویق از اهداف برپایی این رویداد است. شهردار کرج ایجاد رقابت سالم بین تولید کنندگان برای ارتقای کیفی تولید، استانداردها و معیارهای جهانی در جهت توسعه صادرات گل و گیاه را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در کرج عنوان کرد.
این مسئول عالیرتبه شهری انعکاس نظرات مردم را در استمرار برپایی این نمایشگاهها ضروری دانست و از شهروندان خوست تا با ارائه دیدگاههای خود در خصوص این نمایشگاه یاری رسان مجموعه شهرداری به ویژه سازمان پارکها به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه باشند. نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج از امروز 12 تا 16 شهریورماه سال جاری در محل باغ گلهای پارک چمران میدان امام حسین پذیرای علاقمندان به طبیعت است.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود