12 شهریور 1391
شماره خبر: 11014

نمایش توانمندی های البرز در پرورش و توزیع گل در نمایشگاه گلها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایش توانمندی های البرز در پرورش و توزیع گل در نمایشگاه گلها

سپیدار آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: برپایی نمایشگاه گل در واقع نمایشی از توانمندی استان البرز و کلانشهر کرج در تولید، پرورش و توزیع گل است.
عبدالله پور مظاهری در حاشیه برپایی اولین نمایشگاه گل در کرج عنوان کرد: استان البرز و به تبع آن کلانشهر کرج استعداد بالا و مثبتی در زمینه پرورش گل و گیاه دارد.
وی با اشاره به حاصلخیزی خاک و متعادل بودن شرایط جوی این استان، بیان کرد: بهره گیری از این پتانسیل ها امری مهم است که نیاز به اقدامات کارشناسی شده دارد. پورمظاهری اظهارداشت: پرورش گل و گیاه به ویژه گیاهان دارویی علاوه بر انجام امور کارشناسی با تکیه بر مبحث علمی صورت می گیرد. وی با اشاره تنوع و فراوانی گونه های گل و گیاهان دارویی، اظهاردشت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج در شناسایی گونه های مختلف گل و گیاه با بهره گیری از توانمندی های کارشناسان اقدامات مثبتی انجام داده است. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: برپایی اولین نمایشگاه گل در کرج حاصل تلاش همه مسئولان این سازمان است.
توانمندی های استان به منصه ظهور می رسد
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، سطح برگزاری اولین نمایشگاه گل در کلانشهر کرج را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه در قالب اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه که به همت سازمان پارکهای شهرداری کرج انجام شد، حاکی از توانمندی ها و پتانسیل های کلانشهر کرج در زمینه فضای سبز است.
پورمظاهری با بیان اینکه، خداوند زیباست و زیبایی ها را نیز دوست دارد، عنوان کرد: جشنواره گل نیز با به نمایش گذاشتن انواع مختلفی از گل و گیاه در واقع بخشی از زیبایی های طبیعت خداوندی را به نمایش گذاشته است. وی با اشاره به حضور بخش بزرگی از تولید کنندگان گل و گیاه در این نمایشگاه، بیان کرد: ایجاد غرفه های مختلف در این نمایشگاه فرصت حضور این تولید کنندگان را به نحو مطلوبی فراهم آورده است. پور مظاهری افزود: برپایی جشنواره گل و گیاه که با استقبال قابل توجه شهروندان مواجه است، انگیزه تولیدکنندگان را برای پرداختن به مسائل مرتبط با تولید و پرورش گل و گیاه را نیز افزایش می دهد. وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در کرج، افزود: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج اهتمام ویژه برای تحقق این مهم ایفا می کند. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، عنوان کرد: تلاش سازمان پارکها در زمینه فضای سبز موجب افزایش چند برابر سرانه فضای سبز در کرج شده است. پورمظاهری اظهارامیدواری کرد: اولین نمایشگاه بین الملی گل الگویی برای سایر استان های کشور باشد.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود