13 شهریور 1391
شماره خبر: 11062

پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان توسط مهندس موسی فرهنگ رنجبر شهردار چهارباغ صورت گرفت : گزارش عملکرد شهرداری چهارباغ به مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان توسط مهندس موسی فرهنگ رنجبر شهردار چهارباغ صورت گرفت : گزارش عملکرد شهرداری چهارباغ به مردم


سپیدار آنلاین: باعرض سلام و ارادت به پیشگاه حضرت حجت‌ابن‌الحسن‌العسگری(عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان وگرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین عرض سلام وادب واحترام خدمت شهروندان ولایت‌مدار شهرچهارباغ .
براساس قانون شهرداری‌ها باید هر6 ماه نسبت به ارائه گزارش عملکرد این نهاد به اطلاع عموم شهروندان اقدام شود وبر پایه همین قانون نیز شهرداری اقدام به چاپ گزارش عملکرد شش ماهه خود درجراید ونشریات محلی کرده است.
مهمترین اقدامات صورت گرفته را ازهمین جایگاه مقدس نمازجمعه به اطلاع شما شهروندان می‌رسانم:
- پیگیری تصویب الحاق مناطق مهدی آبادوملک آباد به طوررسمی به محدوده شهرچهارباغ که این امر در بالابردن سطح سرانه اختصاص یافته به شهرداری نیزنقش بسزایی درپی داشته به طوری که تاکنون شهرداری سرانه 5000نفررادریافت و به 475000نفر نیز خدمات ارائه کرده است. که با پیگیری‌های مستمر و حمایت‌های فرماندارمحترم شهرستان و نظر مساعد مسئولان ودست‌اندرکاران اموردر استانداری البرز این امرمحقق و اولین مبلغ سرانه برای جمعیت 47500نفرچندی پیش به حساب شهرداری واریزگردید.
- پیگیری جدی طرح تفصیلی شهر و پرداخت هزینه ازسوی شهرداری معادل 800 میلیون ریال آن به حساب مشاوراجرای طرح پرداخت و ازطریق اداره کل راه ومسکن شهرسازی استان البرز دردست اقدام می‌باشد. (بدیهی است بااجرای این طرح مشکلات زیادی ازشهروندان مرتفع خواهدگردید)
-احداث ساختمان آتش نشانی درزمینی به مساحت 8694 زیربنای 675مترمربع دیوارکشی محوطه به طول444مترطول، تامین برق، تامین آب شرب، تامین گازتامین، تلفن که مبلغ 7میلیارد ریال هزینه دربرداشته ودرهفته دولت به دست جناب آقای فرهادی استاندارمحترم البرز و مسئولان محترم شهرستان و بخش افتتاح گردیدلازم به ذکراست این ساختمان علاوه بر استقرار آتش‌نشانی. معاونت خدمات شهری وناحیه یک شهرداری نیزدرآنجا متمرکزخواهند شد.
- علاوه براجرای زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت معابرسطح شهردرچهارباغ و ملک‌آباد و مهدی‌آباد درحال حاضر زیرسازی وجدولگذاری وآسفالت لاین جنوبی بلوارخلیج همیشه فارس ملک‌آبادو همچنین بهره‌برداری تامین روشنایی آن و زیرسازی و جدولگذاری و آسفالت بلوارامام‌رضا(ع)درمهدی‌آباد و اجرای زیرسازی وجدولگذاری و آسفالت فینیشری معابرباقی مانده درسطح شهرچهارباغ ونواحی 1و2 که باتخصیص اعتبارخوبی ازسوی شورای محترم اسلامی شهردرحال اجراوباجدیت تمام نیزپیگیری ودرآینده نزدیک شاهد افتتاح وبهره‌برداری آن خواهیم بود.
- احداث پارک درچهارباغ و ملک‌آباد و مهدی‌آباد و توسعه فضای سبز از دیگر برنامه‌های آتی این شهرداری می‌باشد که در صورت تامین اعتبار و تائید از سوی شورا ی محترم قابل اجرا میباشد.
- پیگیری جدی درخصوص ارتقاء درجه شهرداری که استاندارمحترم درمراسم افتتاحیه ساختمان آتش‌نشانی بانظرمساعددستورات لازم راصادر فرمودند.
- تخصیص اعتبار قابل توجهی از سوی شورای محترم اسلامی در خصوص تملک اراضی به منظوراجرای طرحهای عمرانی درنظرگرفته شده
- خرید ساختمان اداری شهرداری که پیشنهاد آن به شورای محترم اسلامی داده شده
در خاتمه از استاندار محترم و معاونین و مدیران کل محترم استانداری، فرماندار محترم شهرستان، امام‌جمعه محترم شهر چهارباغ و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همه همکارانم در شهرداری که در این مدت مجموعه شهرداری را یاری و مورد حمایت خود قرار داده اند صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم.


سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
سخنران قبل ازخطبه های نمازجمعه 10/6/91

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود