6 اسفند 1390
شماره خبر: 5173

تصویب بودجه 70 میلیارد ریالی شهرداری چهارباغ در سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تصویب بودجه 70 میلیارد ریالی شهرداری چهارباغ در سال

سپیدار آنلاین: مهندس فرهنگ رنجبر شهردار چهار باغ تصویب بودجه بیش از هفتاد میلیارد ریالی سال آینده این شهرداری را توفیقی برای مسولان اجرایی این نهاد خدمات شهری دانست و اعلام کرد تصویب بودجه سال آینده در آستانه نوروز، امکان برنامه ریزی و خدمات دهی شهرداری چهارباغ را از هر جهت مهیا ساخته است.
مهندس فرهنگ رنجبر گفت به یاری خدا وند یکتا و عرض سلام و ارادت به پیشگاه مقام عظمای ولایت و خانواده معظم شهدا و عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت عید نوروز ، از مهمترین امور شهرداری تهیه و تدوین بودجه می باشد که در واقع برنامه مالی یکساله شهرداری محسوب می شود و عملکرد حوزه های مختلف در طول سال بر پایه آن تنظیم و هدایت می گردد .
بر همین اساس شهرداری چهارباغ با جمع آوری و گردآوری اطلاعات از حوزه های مختلف و درصد نیاز های اجتماعی و مردمی و شنیدن نظرات اعضای محترم شورای اسلامی شهر و با تشکیل جلسات متعدد و لحاظ نیاز بخش های خدمات شهری ،خدمات اداری بخش عمرانی در بودجه سال 1391 نسبت به تدوین بودجه اقدام و ظرف موعد قانونی آن را به شورای محترم اسلامی شهر ارسال نموده و شورای محترم نیز با طرح بودجه پیشنهادی در جلسات رسمی خود و ارائه نظرات اصلاحی بودجه سال 91 را به تصویب رساند.
وی افزود مجموع بودجه سال 1391 شهرداری معادل 000/000/256/70 ریال می باشد که در مقایسه با سال 1390 حدودا 000/000/000/6 ریال کاهش داشته است. در این بودجه سهم اعتبارات جاری 47% و سهم اعتبارات عمرانی 53% در نظر گرفته شده است که کل مبلغ سهم اعتبارات عمرانی معادل 000/000/570/36 ریال می باشد. در ادامه مهندس فرهنگ رنجبر گفت: در بخش عمرانی ،بهبود عبور مرور شهری بیشترین سهم از اعتبارات را به خود اختصاص داده است و پروژه های جدول گذاری ، زیر سازی ،آسفالت و اصلاح هندسی و لکه گیری معابر بخش عمده ای از فعالیت های عمرانی سال 1391 خواهد بود که با اجرای پروژه های مذکور بسیاری از مشکلات کنونی عبور مرور برطرف خواهد شد.
وی گفت: تملک به منظور تعریض چندین معبر که اکنون مسدود و یا به علت کم عرض بودن مشکلات تردد دارند از دیگر برنامه های سال آتی می باشد. شهردار چهار باغ افزود : تکمیل پروژه های ناتمام سال گذشته از جمله تکمیل ساختمان آتش نشانی ، تامین روشنایی بلوار امام خمینی (ره) ، تامین روشنایی بلوار خلیج فارس و سایر نقاط ، از جمله کوچه ها و خیابان های چهار باغ که به علت فصل بارندگی و سرما نیمه تمام مانده است از اولویت های سال جاری می باشد و همچنین پروژه های جدیدی که شامل اجرای جدول گذاری ، زیر سازی و آسفالت لاین جنوبی بلوار خلیج فارس ملک آباد ،جدول گذاری و آسفالت حاشیه جاده قزل حصار و خیابان زمزم در مهدی آباد ، تداوم جدول گذاری و آسفالت در معابر چهارباغ و نواحی مهدی آباد و ملک آباد و لکه گیری نوارهای حفاری ، رفع معایب آسفالت معابر سطح شهر و همچنین احداث پارک و فضای سبز در نواحی شهری از جمله پروژه های سال جاری خواهد بود و همچنین بالا بردن ارتقا درجه شهرداری و بالا بردن میزان ارزش افزوده شهر که هم اکنون سرانه به میزان 5600 نفر سهم این شهرداری بوده در حالی که باید تا سقف 50000 نفر دریافت گردد و همچنین اخذ مصوبه طرح جامع شهر هم از مهمترین اولویت های سال 91 خواهد بود که همکاران بنده در شهرداری با جدیت تمام این موارد را پیگیری می نمایند.
وی ابراز امیدواری کرد ، با یاری خداوند متعال و همیاری مسئولین محترم شهرستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نیز کارکنان شهرداری توفیق یابیم پروژه های سال جاری را به موقع به اتمام برسانیم و بر رضایت شهروندان بیفزاییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود