13 شهریور 1391
شماره خبر: 11074

تشکیل کمیته ساماندهی ایستگاه های تاکسی در سطح خطوط تاکسیرانی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تشکیل کمیته ساماندهی ایستگاه های تاکسی در سطح خطوط تاکسیرانی کرج

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج عنوان کرد: کمیته ساماندهی ایستگاه های تاکسی در سطح خطوط تاکسیرانی کرج تشکیل شد.
کریم افشار با بیان این مطلب عنوان کرد: تشکیل کمیته ساماندهی ایستگاه ها به منظور بررسی مسائل و مشکلات ایستگاه ها طی سال گذشته صورت گرفت. وی عنوان کرد: بررسی مجوزهای لازم برای ایجاد ایستگاه ها، کارشناسی و نصب تابلو ها برابر با دستورالعمل های موجود سازمان تاکسیرانی از دیگر اهداف تشکیل کمیته ساماندهی ایستگاه های تاکسی در این کلانشهر می باشد. این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت واحد فنی و مهندسی سازمان تاکسیرانی، بیان کرد: این واحد با توجه به گسترده گی فعالیت های این سازمان انجام مسئولیت می کند که ساماندهی امور ایستگاه های تاکسی از جمله فعالیت های این واحد است. افشار با تاکید بر اهمیت فعالیت واحد فنی و مهندسی سازمان، عنوان کرد: فعالیت و عملکرد این واحد نقش بسزایی در رساندن سازمان تاکسیرانی به اهداف پیش بینی شده و تحقق برنامه ها و سیاست های این سازمان ایفا می کند. وی با اشاره به نقش این واحد در سازماندهی برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اظهارداشت: این واحد هماهنگی و تعامل مطلوبی با معاونت حمل و نقل در خصوص برنامه های ترافیکی دارد.
انجام اقدامات کارشناسی در خصوص راه اندازی خطوط جدید
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری در تشریح فعالیت های واحد فنی و مهندسی عنوان کرد: بازدید و کارشناسی در خصوص راه اندازی خط جدید در سطح شهر برابر با درخواست شهروندان و یا تشخیص سازمان از اولویت های کاری این واحد است. افشار ادامه داد: بازدید کارشناسی، جانمایی، ساماندهی و جابجایی ایستگاه های تاکسی همچنین نصب تابلو و خط کشی های مرتبط نیز از دیگر اقداماتی است که توسط این واحد فنی و هماهنگی با شهرداری های مناطق صورت می گیرد. وی افزود: بررسی، مطالعه و کارشناسی های لازم در خصوص ایجاد پایانه، پارک سوار تاکسی پس از شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی با شهرداری از اقداماتی است که در برنامه های واحد فنی و مهندسی سازمان تاکسیرانی لحاظ شده است. این مسئول با بیان اینکه، تشکیل کمیته ساماندهی ایستگاه ها و بررسی مسائل و مشکلات ایستگاه ها و اخذ مجوزهای لازم برای ایجاد ایستگاه، نصب تابلوها از دیگر برنامه های مهم این واحد فنی است، گفت: طی سال گذشته 42 مورد ایستگاه تاکسی توسط این واحد ساماندهی شده است. افشار با اشاره به نصب 33 مورد تابلو ایستگاه توسط این واحد فنی در مدت زمان عنوان شده، افزود: جانمایی 33 ایستگاه تاکسی، جابجایی 19 ایستگاه و کارشناسی و راه اندازی هشت خط جدید از اقداماتی است که توسط واحد فنی و مهندسی سازمان تاکسیرانی انجام شده است. وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این واحد، کارشناسی و راه اندازی چهار پارک سوار تاکسی، تنظیم کروکی و اخذ مصوبات رای ساماندهی ایستگاه های سطح شهر می باشد.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود