15 مرداد 1391
شماره خبر: 9846

ایستگاه ها و خطوط تاکسی در کرج ساماندهی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایستگاه ها و خطوط تاکسی در کرج ساماندهی شدند

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل کمیته ساماندهی، ایستگاه ها و خطوط تاکسی در این سازمان ساماندهی شدند.
کریم افشار با بیان این مطلب افزود: طرح ساماندهی ایستگاه ها و خطوط تاکسی سازمان تاکسیرانی کرج مطابق سیاست های اعمال شده مدیریتی همچنین برابر با تصمیم نمایندگان تام الاختیار پلیس راهبر شهرستان کرج و معاونت حمل و نقل ترافیک این شهرستان انجام شده است. وی ادامه داد: از دیگر مجموعه هایی که در تصمیم سازی برای اجرای این طرح سهیم بوده اند، دبیر شورای ترافیک شهرستان و نماینده سازمان می باشد. افشار خاطر نشان کرد: نمایندگان مربوطه از بخش های مختلف سه شنبه هر هفته در محل سازمان تاکسیرانی و در حوزه فنی و مهندسی ضمن تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات گرد هم آمده و در خصوص اجرای طرح ساماندهی ایستگاه ها و خطوط تاکسیرانی تصمیم گیری کردند که به تبع آن طرح فوق سال گذشته اجرایی شد. وی اظهارداشت: اجرای این طرح پس از انجام بازدیدهای کارشناسی شده و آسیب شناسی مشکلات و معضلات ایستگاه ها و با تکیه بر تصمیمات اخذ شده از سوی نمایندگان مجموعه های عنوان شده در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفت. این مسئول عنوان کرد: به منظور اجرای مطلوب و بهینه این طرح از کلیه خطوط تاکسیرانی شهر کرج که از هسته مرکزی آغاز می شود به طور کامل بازدید شد.
بازدید 38 ایستگاه تاکسی در قالب اجرای طرح ساماندهی
نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری در ادامه از بازدید 38 ایستگاه تاکسی در قالب اجرای طرح ساماندهی ایستگاه ها و خطوط تاکسیرانی طی سال گذشته تاکنون خبرداد و افزود: این تعداد ایستگاه به منظور رسیدگی به وضعیت موجود به لحاظ نصب تابلو، خط کشی و اقدامات لازم جهت ساماندهی بازدید شدند. افشار عنوان کرد: اقداات لازم در این زمینه با اخذ مجوزهای قانونی در حال پیگیری است و به زودی نیز ساماندهی کامل نیز انجام خواهد شد. وی با اشاره به تعداد 116 خط تاکسی و 232 ایستگاه فعال در سطح شهر گفت: ساماندهی کامل این ایستگاه ها در قالب نصب تابلو، خط کشی و در صورت لازم اصلاح هندسی طبق برنامه انجام می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود