16 آذر 1392
شماره خبر: 111598

متمم بودجه سال 92 با افزایش 24 درصدی به شورای اسلامی شهر ارائه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

متمم بودجه سال 92 با افزایش 24 درصدی به شورای اسلامی شهر ارائه شد


معاون اداری مالی شهرداری کرج از ارائه متمم بودجه سال 92 با افزایش 24 درصدی در منابع درآمدی همچنین هزینه شهرداری به شورای اسلامی شهر خبرداد.
محمدرضا رضاپور ضمن اعلام این خبر افزود: افزایش بودجه درآمدی و هزینه شهرداری از مبلغ هفتصد و بیست و نه میلیارد و 500 میلیون تومان در مصوبه سال جاری به مبلغ نهصد و شش میلیارد و 820 میلیون و 800 هزار تومان در متمم پیشنهادی رسیده است. رضاپور خاطرنشان کرد: شهرداری ها متناسب با عملکرد بودجه، هر ساله در قالب متمم و یا اصلاح بودجه شرایط را جهت خدمات مناسب تر و انضباط مالی به روز و ساماندهی می کند.
بودجه شهرداری متناسب با شرایط تغییر می کند
معاون اداری مالی شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه، مفهوم بودجه متناسب با تغيير و تحولات شکل گرفته در جامعه شهری و همگام با رشد نیازهای زندگی شهروندی، متحول می شود، عنوان کرد: شرایط زمانی و نوع درخواست های شهروندی از دستگاه خدمات رسان شهرداری در تدوین و تعریف بودجه اثر گذار است زیرا میزان بودجه پیشتاز انجام امور مختلف شهری است و همه اقدامات عمرانی، خدماتی، زیرساختی و.... بر مبنای این مهم برنامه ریزی و اجرایی می شود. رضاپور با بیان اینکه، تعریف بودجه و پیش بینی آن دارای تعاریف گوناگونی هستند، گفت: " بودجه " در واقع دخل و خرج دستگاه ها و مجموعه های

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود