16 خرداد 1391
شماره خبر: 7609

افزایش 9 میلیارد تومانی درآمد شهرداری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افزایش 9 میلیارد تومانی درآمد شهرداری

سپیدار آنلاین: معاون اداری مالی شهرداری کرج از افزایش 9 میلیارد تومانی درآمد شهرداری کرج در اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد و گفت: ارتقاء افزایش درآمدهای شهری ارائه مثبت خدمات مدیریت شهری را موجب می شود.
مهرداد ترابیان با اشاره به افزایش درآمد شهرداری درا ردیبهشت ماه سال جاری گفت: میزان در آمد محقق شده در این ماه 33 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است. وی با یادآوری میزان درآمد مدیریت شهری کرج در اردیبهشت ماه سال گذشته، كه برابر با 24 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است، بیان کرد: میزان درآمد اردیبهشت ماه سال جاری شهرداری 9 میلیارد تومان افزایش داشته است. وی با یاد آوری درآمد شهرداری در فروردین ماه سال جاری با بیان اینکه این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری کرج در فروردین ماه سال گذشته موفق به جذب 15 میلیارد تومان درآمد شد که با توجه به روزهای تعطیل این میزان رشد بودجه در سال جاری بسیار قابل ملاحظه و مطلوب بوده است. ترابیان با اشاره به آمار درآمدهای مناطق 12 گانه شهرداری کرج، اظهارداشت: مناطق 4، 10، 7 و 5 به ترتیب بیشترین آمار جذب درآمد در اردیبهشت ماه سال جاری را داشته اند. معاون اداری مالی شهرداری کرج، درآمدهای جذب شده مناطق 1، 6، 2، 9 و 3 در مدت زمان عنوان شده را یادآور شد و افزود: مناطق 11 و 12 نیز به ترتیب بیشترین میزان درآمد در اردیبهشت ماه سال جاری را داشتند.
تحقق پذیری افق بودجه پیش بینی شده مدیریت شهری کرج
معاون اداری مالی شهرداری کرج اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده میتوان گفت، افق بودجه پیش بینی شده مدیریت شهری کرج قابل تحقق است. ترابیان، جذب درآمد در شهرداری را مهم ارزیابی کرد و افزود: ارتقاء افزایش درآمدهای شهری ارائه مثبت خدمات مدیریت شهری را موجب می شود. وی با تاکید بر برنامه‌ریزی به منظور افزایش سهم درآمدهای پایدار شهرداری گفت: افزایش درآمدهای پایدار از طریق تصمیمات و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر کسب می شود، بیان کرد: اهتمام برای رسیدن به کسب درآمد های پایدار و تحقق بودجه ها پیش بینی شده در اولویت برنامه های درآمدی است که به جد پیگیری می شود. این مسئول عنوان کرد: از دیگر برنامه های مهمی که از سوی مسئولان ذیربط در شهرداری دنبال می شود، کاهش درآمدهای حاصل از تراکم و تلاش برای رسیدن به درآمدهای پایدار شهر است. معاون مالی و اداری شهرداری کرج تصریح کرد: افزایش منابع مالی پایدار در شهر کرج کمک بسیاری به سرعت بخشیدن در اجرای طرح ها و پیشرفت منطقی ساختار های شهری می کند. ترابیان با تاکيد بر شفاف سازی نظام مالی، خاطرنشان کرد: افزایش درآمدهای پایدار شهرداری در شرایطی ممکن می شود که شهرداری با شفاف سازی نظام مالی خود، رتبه مناسب مالی و درآمدی را میان سایر دستگاه های اجرایی داشته باشد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود