27 آذر 1392
شماره خبر: 112121

فضای پایانه مترو گلشهر نامناسب است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فضای پایانه مترو گلشهر نامناسب است


مسئول اطلاع رسانی سازمان تاکسیرانی کرج و حومه با تاکید بر نامناسب بودن فضای پایانه مترو گلشهر برای خدمات دهی به مسافران از شورای شهر، استانداری، شورای ترافیک، فرمانداری و دیگر نهادهای مرتبط تقاضای همکاری و مساعدت کرد.
روح الله پهلوانی اظهار داشت: در چند سال گذشته نیز مشکل مناسب نبودن خدمات دهی در مترو شهید سلطانی وجود داشت که با توجه به وضعیت موجود و استقرار 17 خط تاکسی در این محدوده با کارشناسی های انجام شده طراحی مجددی برای این محدوده انجام شد. وی ادامه داد: به دلیل تراکم مسافر در ایستگاه مترو گلشهر و تردد تاکسی ها و خودرو های شخصی دراین مسیر، این محدوده با مشکلات متعددی مواجه است و تاکسی داران از کوچه های اطراف به عنوان ایستگاه استفاده می کنند که این امر نیز در رفت و آمدها اختلال ایجاد کرده است. مسئول اطلاع رسانی سازمان تاکسیرانی کرج و حومه گفت: مکاتباتی با شهرداری در حال انجام است که امید می رود هر چه سریعتر به نتیجه برسد و منجر به طراحی مطلوب برای فضای پایانه تاکسی های مترو گلشهر شود.
چهارراه طالقانی، میانجاده، سه راه گوهردشت پرترددترین نقاط
پهلوانی با اشاره به فعالیت 120 خط تاکسی در شهرستان کرج، پایانه مترو شهید سلطانی، چهارراه طالقانی، میانجاده و سه راه گوهردشت را پرترددترین نقاط به لحاظ جا به جایی مسافر اعلام کرد و افزود: سازمان تاکسی رانی با استفاده از نظرات کارشناسی شده و میزان تقاضای سفر از سوی مردم اقدام به استقرار ایستگاه های تاکسی خواهد کرد. وی در خصوص نرخ کرایه های تاکسی و نارضایتی های مردم و تاکسی داران این

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود