16 شهریور 1391
شماره خبر: 11228

بازسازی و جدول گذاری شبنم ها پس از اتمام پروژه پل ظفر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بازسازی و جدول گذاری شبنم ها پس از اتمام پروژه پل ظفر

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 6 شهرداري كرج از اجراي عمليات بازسازی و جدول گذاری شبنم ها پس از اتمام پروژه پل ظفر در اين منطقه خبر داد.
عباس حق محمدلو در گفتگوی تلفنی برنامه شهر من سلام در پاسخ به سوال شهروندان در خصوص بازسازی معابر شبنم ها اظهار داشت: با توجه به اینکه طی سال های گذشته در شبنم ها ساخت و سازها رونق گرفته است ارائه خدمات در این محل به کندی صورت گرفته است. وی افزود: طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته از این محل مقرر شده بود که بخشی از شبنم ها که دچار مشکلات بیشتری هستند لکه گیری و آسفالت شود.
این مسئول با اشاره به اینکه هم اكنون ساخت و ساز در شبنم ها ادامه دارد، اذعان داشت: تا زمانی که ساخت و سازها به اتمام نرسد بهسازی این معابر به دلیل وجود مصالح ساختمانی و تردد ماشین آلات سنگین به سختی صورت می گیرد. وی در خصوص نبود فضای سبز در این محل اظهار داشت: چند قطعه زمین خالی در شبنم ها وجود دارد که مقرر شده پس از اتمام توافقات و تملکات عملیات احداث فضای سبز در آنجا صورت پذیرد.
جدول گذاری شبنم ها در دستور کار قرار دارد
مدیر منطقه 6 با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی معابر این خیابان ها بیان كرد: با توجه به اینکه عملیات اجرایی پل ظفر آغاز شده پس از اتمام آن بلواری حدفاصل پل ظفر تا شبنم ها احداث خواهد شد که در حین احداث این بلوار برخی از شبنم ها که وضعیت نامطلوب تری دارند نیز بازسازی و جدول گذاری خواهد شد.
طرح جمع آوری نخاله ها در کلیه معابر اصلی و فرعی
وی در خصوص گلایه شهروندان به لحاظ وجود نخاله و خاک در این محل اظهار داشت: طی چند روز اخیر واحد خدمات شهری منطقه طرح ضربتی جمع آوری نخاله و خاک را آغاز نموده و با مشاهده هر گونه نخاله ساختمانی و خاک با مالکان برخورد جدی خواهند داشت.
احداث ایستگاه اتوبوس مکانیزه در شبنم ها
حق محمدلو در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در حال حاضر ایستگاه تاکسی و اتوبوس در این محل وجود ندارد که این امر تردد شهروندان را با مشکل مواجه نموده است. وی خاطرنشان كرد: طبق مکاتبات صورت گرفته با سازمان اتوبوسرانی مقرر شده که ایستگاه مکانیزه در این محل احداث شود، که با انجام این کار یکی از مشکلات مهم شهروندان رفع خواهد شد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود