16 شهریور 1391
شماره خبر: 11229

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تملک های بلوار کامیونداران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تملک های بلوار کامیونداران

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار به منظور انجام تملک ها در بلوار کامیونداران خبر داد.
محمدرضا ناصرخاکی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر نقشه، مسیر و میزان تملک ها در مسیر این بلوار مشخص شده است. وی با بیان اینکه، معابر فرعی و درجه 1 و 2 زیادی به معابر اصلی منطقه دو منتهی می شوند، بیان کرد: ساماندهی این معابر بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که نقاط دسترسی به معابر اصلی را تسهیل کند. این مسئول با اشاره به استقرار بلوار کامیونداران در منطقه 2 بیان کرد: این بلوار از جمله بلوارهایی است که در صورت ساماندهی، بار ترافیکی منطقه را تا حد زیادی کاهش می دهد. ناصرخاکی ادامه داد: بخش عمده ساماندهی این بلوار در مصوبات کمیسیون ماده 5 آمده است. وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نقشه، مسیر و میزان تملک ها در مسیر بلوار کامیونداران مشخص شده است و دو میلیارد تومان برای این قضیه تصویب شده است. ناصرخاکی عنوان کرد: با صرف این میزان بودجه بخشی از بلوار بازگشایی می شود. وی اظهارداشت: به منظور اجرای طرح های عمرانی در مسیر بلوار کامیونداران، سعی بر این است که کار اجرایی بخش هایی از بلوار که تملک شده است، آغاز شود.
پیش بینی بودجه تملکات داخل بافت های فرسوده
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در ادامه از پیش بینی بودجه تملکات در داخل بافت های فرسوده خبر داد و افزود: این تملکات در داخل بافت های فرسوده محله های ترک آباد، مصباح و آسیاب برجی انجام می شوند. ناصرخاکی گفت: بودجه های لازم برای تملکات بافت های فرسوده در بودجه سال جاری دیده شده است. وی با تاکید بر احیاء بافت های فرسوده اظهارداشت: انجام تملکات سرعت احیاء بافت های فرسوده را به نحو مطلوبی افزایش می دهد. ناصرخاکی گفت: نوسازی بافت های قدیمی منطقه 2 با توجه به اینکه این منطقه از مناطق اصلی کرج بشمار می رود امری بسیار مهم است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود