1 خرداد 1391
شماره خبر: 7226

طرح ساماندهی بلوار ماهان با صرف 2 میلیارد تومان اجرایی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح ساماندهی بلوار ماهان با صرف 2 میلیارد تومان اجرایی می شود

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از اجرای طرح ساماندهی بلوار ماهان با پیش بینی دو میلیارد تومان بودجه پس از تصویب طرح در کمیسیون ماده پنج خبرداد.
فرج الله ایلیات در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج، با بیان این مطلب با اشاره به شیب نامناسب در این بلوار عنوان کرد: در حال حاضر به منظور رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی در این بلوار، فاظلاب بلوار ماهان در هفته یکبار لایروبی می شود. وی با اشاره به نزدیکی فصل گرما تاکید کرد: اجرای طرح های لایروبی از بلوار ماهان با نزدیک شدن به فصل گرما به صورت مستمر و مداوم انجام می شود. این مسئول مسیر اجرای طرح ساماندهی بلوار ماهان را از محل استقرار ساختمان استانداری تا میدان جمهوری ذکر و عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، بلوار ماهان به طور کامل اصلاح می شود. ایلیات با بیان اینکه، پرونده اجرای طرح فوق هم اکنون در کمیسیون ماده 5 قرار داد، افزود: عملیات اجرایی طرح ساماندهی بلوار ماهان پس از بررسی و تصویب در این کمیسیون کلید می خورد. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج در خصوص نحوه اجرای طرح بیان کرد: طرح ساماندهی بلوار ماهان با هدف رفع شیب نا مناسب این بلوار و از محل استانداری تا میدان جمهوری اجرایی می شود. ایلیات عنوان کرد: در اجرای طرح، مسیر دسترسی از استانداری البرز تا بلوار جمهوری به ضلع شرقی بلوار منتقل می شود.
همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک در تدوین طرح ساماندهی بلوار ماهان
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک در تدوین طرح ساماندهی بلوار ماهان خبرداد و افزود: طرح فوق با همکاری معاونت حمل ونقل آماده شده است که به محض تایید و تصویب کمیسیون ماده 5 آماده اجرا می شود. ایلیات به تاکید شهردار کرج و حمایت اعضای شورای اسلامی از اجرای طرح ساماندهی بلوار ماهان و رفع شیب نامناسب این بلوار اشاره کرد و گفت: پیش بینی بودجه دو میلیارد تومانی برای اجرای طرح، حاکی از اهمیت این موضوع است. ایلیات با تاکید بر رفع مسائل شهروندی در مواجه با مبلمان شهری عنوان کرد: طرح های عمرانی، خدماتی و زیربنایی با هدف رفع مشکلات شهری و تامین نیازهای شهروندی اجرا می شود.
ضرورت لحاظ کردن مسائل کیفی دراجرای پروژه های عمرانی
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت لحاظ کردن مسائل کیفی دراجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد: کیفیت اجرای طرح های عمرانی از اولویت های مهمی است که در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد. ایلیات افزود: روند عملیات اجرایی پروژه‌ عمرانی در سطح منطقه با لحاظ کردن مسائل کیفی و سرعت عمل و با تکیه بر اقدامات کارشناسی شده انجام می شود. وی با اشاره به اینکه سرعت دادن به اجرای پروژه‌های عمرانی در کنار حفظ کیفیت برای شهروندان بسیار ارزشمند است، بیان کرد: عدم توجه به این مهم پیامدها و تبعات منفی برای شهر دارد. ایلیات یادآورشد: کیفیت و زمان اجرای این پروژه ها باید به گونه‌ای باشد که برای سایر شهرداری‌ها هم الگوی خوبی ترسیم شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود