1 دی 1392
شماره خبر: 112412

لكه گيري آسفالت سه راه مهرويلا در دستور کار قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لكه گيري آسفالت سه راه مهرويلا در دستور کار قرار گرفت


در راستای اجراي دستورالعمل شهرداركرج، مبنی بر انجام بازديد هاي ميداني، چهل و یکمین بازدید میدانی مدیر و مسئولین منطقه 9 شهرداری کرج انجام شد.
این بازدید با هدف نظارت مستمر و دقيق مديران مناطق از پروژه هاي عمراني و خدماتي، همچنين شناخت و بررسی نواقص و مشكلات شهري در سطح منطقه انجام شد. همچنین از دیگر اهداف برگزاری این بازدید ها رسيدگي به موقع به مسائل و موضوعات شهری با هدف رفع مشکلات است. در این بازدید میدانی که با همراهی عباس سعیدی کیا، مدير منطقه ، معاونت خدمات شهر، جانشين خدمات شهر، مدير عمران، مسؤل فضاي سبز، مسؤل ترافيك و مدير روابط عمومي انجام شد، مسائل و مشکلات بلوار شهداي دانش آموز، دولت آباد، بلوار نبوت، ترمينال شهيد كلانتري و سه راه مهرويلا بررسی و رصد شد.
لكه گيري آسفالت سه راه مهرويلا در دستور کار قرار گرفت
بنابراین گزارش به دنبال انجام این بازدید، لكه گيري آسفالت سه راه مهرويلا اطراف ترمینال شهید کلانتری در دستور کار قرار گرفت. همچنین در این بازدید مقرر شد، جهت جلوگيری از سقوط افرد به كانالها ساخت و جايگزين دريچه هاي به سرقت رفته مهرويلا در اولویت قرار گیرد. علاوه بر این برای ساماندهي و نصب مجدد تابلوهاي راهنمائي در سه راه مهرويلا، مرمت ديوار تخريب شده گلزار شهداي چهار صد دستگاه نیز برنامه ریزی شد. این گزارش می افزاید، مرمت ديوار تخريب شده چهارصد دستگاه، نبش لاله يك نیز از دیگر برنامه هایی است که در این بازدید برای اجرای آن اقدام شد. مكاتبه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود