9 دی 1392
شماره خبر: 112922

محمدشهر کرج به شش منطقه داخلی تقسیم می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محمدشهر کرج به شش منطقه داخلی تقسیم می شود


شهردار محمدشهر کرج گفت: به منظور تسریع در خدمت رسانی هرچه بهتر به شهر و شهروندان محمدشهر با توافق مسئولین و معاونت های داخلی، این شهر به شش منطقه داخلی تقسیم می شود.
محمدحسین شیخیانی ضمن بیان مطلب فوق در همین رابطه اظهار داشت: بر اساس همین منطقه بندی نیز یک زمان بندی تعیین خواهد شد تا مسئولین و معاونت های ذیربط بصورت جهادی در هر مجموعه و یا در هر معاونت بر اساس وظایف تعیین شده اقدام کنند و موارد طرح شده سریعاً پیگیری شود. شیخیانی در ادامه با اشاره به بازدیدهای میدانی این مجموعه از محمدشهر گفت: طی این بازدیدها مقرر شد تجهیز تمامی پیاده روها بر اساس اولویت بندی و اهمیت شهری در سراسر شهر شناسایی و جهت دستور کار با برآورد بودجه به شهرداری اعلام شود. این مسئول افزود: همچنین با توجه به نیاز مبرم جدول گذاری و آسفالت ورودی محمدشهر در ضلع شمال مرز کرج – محمدشهرمعاونت فنی عمرانی موضوع را در دستور کار قرار داده و باید نسبت به انجام آن اقدامات لازم را به عمل آورد.
برخورد جدی با ریختن هرگونه مصالح و نخاله در سطح شهر
شهردار محمدشهر کرج در ادامه اضافه کرد: همچنین طبق مشاهدات و بازدیدهایی که از سطح شهر داشتیم تصمیم بر این شد که معاونت خدمات شهری نسبت به برخورد جدی با سازندگانی که مصالح ساختمان و نخاله های خود را در معابر عمومی و خیابانها می ریزند برخورد جدی کرده و مانع ریختن هرگونه مصالح و نخاله در پیاده روها و خیابانها شود و موضوع هدایت آب های سطحی هم توسط معاونت های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و مواردی که قابل اجرا و انتقال است توسط معاونت عمران عملیاتی شود.
ضرورت فرهنگ سازی در خصوص زیباسازی شهری
شیخانی در خصوص دیگر مواردی که می تواند به بحث زیباسازی شهر در محمدشهر کمک کند، گفت: موارد متعددی را می توان در خصوص شهر محمدشهر ذکر کرد. در بحث زیباسازی با توجه به ضرورت فرهنگ سازی به منظور عدم انتقال فاضلاب منازل به کوچه ها و خیابانها ، و نریختن نخاله و مصالح در حریم شهری و حفظ و نگهداری امکانات شهری باید توسط معاونت فرهنگی آموزش های لازم به شهرون داده شود. وی افزود: همچنین نصب تابلوهای راهنمای شهری، تبلیغاتی و غیره نیز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود