18 شهریور 1391
شماره خبر: 11294

روند اجرای پروژه تعریض جاده مخصوص بازدید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روند اجرای پروژه تعریض جاده مخصوص بازدید شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از بازدید، محمود دادگو، رئیس شورا و حمیدرضا ابولحسنی، عضو شورای اسلامی شهر از روند اجرای پروژه تعریض جاده مخصوص خبرداد.
سعید حسنی با اعلام این خبر افزود: بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از نحو اجرای این پروژه حاکی از اهمیت این طرح عمرانی است. وی با اشاره به مختصات فیزیکی جاده مخصوص، عنوان کرد: با توجه واگذاری و محدوه جاده مخصوص از میدان شهید سلطانی تا محدوه گرمدره، اجرای طرح های مختلف زیرساختی و عمرانی در این جاده بر عهده شهرداری منطقه 11 است. این مسئول با تاکید بر اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در منطقه 11 تاکید کرد: انجام این مهم با توجه به وضعیت استراتژیکی منطقه و قرار گرفتن در مبادی ورودی خروجی مهم شهر کرج امری اجتناب ناپذیر است. حسنی اظهارداشت: اجرای طرح ها عمرانی، زیرساختی و خدماتی با هدف ساماندهی وضعیت فیزیکی در این منطقه صورت می گیرد ضمن آنکه در اجرای این پروژه ها ساماندهی وضعیت بصری نیز لحاظ می شود.
تعریض جاده مخصوص توسط شهرداری منطقه 11
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در ادامه با اشاره به تعریض جاده مخصوص افزود: اجرای این طرح عمرانی، مهمترین پروژه منطقه 11 است که به منظور سهولت تردد و جلوگیری از حوادث راهنمایی رانندگی انجام می شود. حسنی با اشاره به اجرای طرح زیباسازی جاده مخصوص از مسیر گرمدره به کرج افزود: اجرای طرح‌های زیباسازی از جمله ساماندهی مبلمان شهری از اقدامات صورت گرفته در این مسیر است که اجرای آن با هدف رفع مشکلات و معضلات این مسیر به ویژه تغییر چهره این مسیر انجام شد. این مسئول عنوان کرد: بنا به تاکید مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی شهر و شهردار کرج عملیات بهسازی این جاده در دستورکار قرار گرفته است. حسنی با اشاره به حجم تردد وسایل نقلیه در این مسیر تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات تعریض و زیباسازی جاده مخصوص با تاکید مقامات استانی و شهری همراه بوده است. وی افزود: تعریض جاده مخصوص در محور گرمدره کرج زمینه‌های کاهش بار ترافیکی به ویژه در ساعات پیک را به نحو مطلوبی مهیا می‌کند.
ایجاد روشنایی در جاده مخصوص
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با اشاره به اقدامات زیباسازی در منطقه 11 بیان کرد: ایجاد روشنایی در سطح منطقه جاده مخصوص از جمله طرح های مهمی است که با هدف افزایش ایمنی و زیبا سازی نما و منظر شهری صورت می گیرد. حسنی با تاکید بر ظرفیت‌سازی بهینه در این شریان‌های اصلی بیان کرد: بلوار خلج‌آباد شریان اصلی جاده تهران ـ شمال که این موضوع پرداختن به زیبا‌سازی شریان‌های موجود در این منطقه را دوچندان می‌کند. وی اظهارداشت: شهرداری منطقه 11 در نظر دارد نسبت به ایجاد روشنایی و زیباسازی جاده مخصوص همانند بلوار خلج آباد اقدام نماید.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود