4 مهر 1391
شماره خبر: 12147

اجرای پروژه تعریض جاده مخصوص نيازمند حمایت همه جانبه دستگاه ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای پروژه تعریض جاده مخصوص نيازمند حمایت همه جانبه دستگاه ها است

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با اشاره به اجرای پروژه عمرانی تعریض جاده مخصوص عنوان کرد: اجرای این طرح نیاز به همکاری و تعامل همه جانبه دستگاه های اجرایی شهر دارد.
سعید حسنی افزود: اجرای طرح های عمرانی به ویژه طرح های کلان باید با همکاری و هماهنگی مسئولان اجرایی ذیربط صورت گیرد. وی با بیان اینکه، طرح تعریض جاده مخصوص مهمترین و بزرگترین پروژه اجرایی منطقه 11 می باشد، افزود: تعریض این جاده از 20 سال گذشته مطرح بوده است که با اهتمام مسئولین شهری به ویژه شهرداری در سال جاری عملیاتی شد. حسنی عنوان کرد: تحت تاثیر اجرای این طرح 76 متر به عرض جاده مخصوص اضافه می شود. وی با یادآوری تاکید شهردار کرج مبنی بر تسریع در اجرای طرح فوق اظهارداشت: با توجه به کارایی جاده مخصوص و با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد در این مسیر اجرای طرح تعریض به صورت کارشناسی و رعایت اصول فنی اجرایی می شود.
حسنی با اشاره به بازدید های مکرر شهردار کرج از روند اجرای پروژه تعریض جاده مخصوص افزود: این اقدام شهردار حاکی از اهمیت اجرای پروژه است. وی بر ضرورت اجرای کیفی این طرح عمرانی تاکید و خاطرنشان کرد: بر این اساس مسئولین اجرایی اهتمام ویژه ای برای اجرای اصولی متناسب با استانداردهای موجود دارند. حسنی در تشریح روند اجرای طرح تعریض جاده مخصوص گفت: تمهیدات لازم جهت توافق با مالکین، تملک اراضی و انجام مطالعات کارشناسی فاز 1 و 2 پروژه صورت گرفته است. وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح تعریض، ایجاد و تجهیز کارگاه در جاده مخصوص، نبش خیابان ویلای جنوبی می باشد. این مسئول از فعالیت یک تیم خبره مهندسی برای پیگيری پروژه تعریض خبرداد و افزود: این مهم با هدف افزایش سطح کیفی اجرای پروژه صورت گرفته است. حسنی در بخشی دیگري از سخنان خود، از جدول گذاری بلوار و جمع آوری نیوجرسی های بتنی سطح منطقه خبرداد و افزود: تزئین و نورپردزی پل های عابر پیاده از دیگر طرح های تعریف شده منطقه است که طبق برنامه ریزی های انجام شده، اجرایی می شود. گفتنی است، سید علی آقازاده، سعید صفری، معاون خدمات شهری شهرداری کرج همراه با سعید حسنی، مدیر منطقه11 شهرداری کرج از پروژ ه های در حال اجرای منطقه بازدید کردند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود