19 شهریور 1391
شماره خبر: 11305

جشنواره و همایش بزرگ کودک در كرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جشنواره و همایش بزرگ کودک در كرج برگزار شد

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشنواره بزرگ کودک به همراه همایشی با مضمون كودك خبر داد.
مصطفی رضاحسینی با اعلام اين خبر گفت: این جشنواره و همایش در باشگاه میلاد واقع در محدوده جهانشهر روبروی استانداری پذيراي كودكان و والدين آنها شد ضمن آنكه در اين همايش اساتید برجسته کشور نيز حضور يافتند. وي عنوان كرد: جشنواره و همايش كودك در كرج همراه با اجراي برنامه های ویژه در اين کلانشهر طبق وعده داده شده، برگزار شد. اين مسئول با اشاره به حضور مسئول کمیته بازی ها و ورزش کودکان استان البرز، استاد علیرضا یمینی نژاد در اين جشنواره و همايش، گفت: این استاد کارنامه درخشانی را در پرونده كاري خود داشته و تا کنون نيز دبيری جشنواره های متعددی را در كرج عهده دار بوده است ضمن آنكه اين استاد در سابقه كاري خود به عنوان مدرس كارگاهاي آموزشي ، مهارتهاي زندگي ، مراحل رشد ، بازي، بررسي عوامل انحرافات جنسي ،عوامل پرخاشگري ،علت اختلال تغذیه در كودكان ،افسردگي در کودکان ، بچه‌ها چرا لجبازي مي‌کنند ، شخصیت شناسی کودکان ، روشهای موثر برای حرف شنوی در کودکان ، كارگاه خلاقيت ، آموزش هنر و نقش هنر در درمان كودكان نيز ايفاي مسئوليت كرده است. این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در اين جشنواره استاد بر جسته دیگری همچون حجت السلام دهنوی نيز حضور يافت. رضاحسینی قشر كودك را يكي از حساس ترين و در عين حال پيچيده ترين اقشار جامعه در حوزه فرهنگي دانست و بر تدوين برنامه هاي جامع در اين زمينه تاكيد كرد.
بخش های متنوع جشنواره مورد استقبال کودکان البرزی قرار گرفت
اين مسئول فرهنگي گفت: جشنواره كودك با اجراي برنامه های شاد و متنوع و تعبيه غرفه های ویژه در كرج برگزار شد. معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، به بخش هاي متنوع این جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره با بخش هایی از جمله نقاشی، بازی کودکانه و بازیهای بومی، محله ای و میدانی همراه بود که مورد استقبال کودکان البرزی قرار گرفت. رضا حسینی در پایان يادآور شد: طي هفته گذشته دو همایش با محوريت خانواده با عنوان (شناخت زوایای روحی زن و مرد) با حضور حجت اسلام دهنوی در مسجد جامع حسین آباد مهرشهر همچنين نقش خانواده در تربیت فرزندان با حضور استاد یمینی نژاد در فرهنگسرای کوثر واقع در چهار راه کارخانه قند برگزار شد ؛ كه اين همايش ها نيز با استقبال مطلوبي از سوي شهروندان مواجه شد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود