19 شهریور 1391
شماره خبر: 11317

برگزاری سمینار آموزشی آسفالت در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری سمینار آموزشی آسفالت در کرج

سپیدار آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از برگزاری سمینار آموزشی آسفالت در این کلانشهر خبر داد و بر لزوم و اهمیت روسازی معابر تاکید کرد.
علی اصغر کمالی زاده اظهار داشت: به همت شهرداری و با مشارکت معاونت فنی و عمرانی مقرر شده است که سمینار آموزشی آسفالت در این کلانشهر برگزار شود. وی افزود: در این سمینار آموزشی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونان شهردار، رئوسای سازمانها و مدیران مناطق، مسئولان ادارات حفار اعم از آب و گاز، مسئولان قطار شهری، بازرسی تمامی مناطق و ستاد مرکزی شهرداری و دیگر مسئولان حضور دارند.
این مسئول عنوان کرد: همچنین قرار است که چند تن از اساتید برجسته دانشگاهی از تهران برای سخنرانی و ارائه نکات مربوطه در این همایش حضور یابند. کمالی زاده ادامه داد: محوریت سمینار مذکور افزایش عمر بهسازی، اهمیت زیرسازی و روسازی معابر، استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها، مشارکت حداکثری بخش خصوصی و ... است که کارشناسان در مورد آن به بحث و تبادل نظر می پردازند. معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در این کلانشهر یادآور شد: این مهم از ابتدای سال جاری در کرج محقق شده و عقیده مدیریت شهری بر این است که این نهضت در تمامی معابر اصلی و فرعی کلانشهر اجرا شود. لازم به ذکر است که این سمینار آموزشی فردا، 19 شهریورماه سال جاری از ساعت 8 الی 13 در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود