19 شهریور 1391
شماره خبر: 11351

سمینار آموزشی روشهای نوین اجرای آسفالت در معابر شهری در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 سمینار آموزشی روشهای نوین اجرای آسفالت در معابر شهری در کرج برگزار شد

سپیدار آنلاین: سمینار آموزشی روشهای اجرای آسفالت در معابر شهری به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در این کلانشهر برگزار شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در این مراسم اظهار داشت: این سمینار آموزشی از سوی مهندسین مشاور راهبرد به عنوان ناظر اجرای پروژه آسفالت کرج برگزار شده است. علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در کلانشهر کرج از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: در واقع طی چند ماه گذشته عملیات گسترده ترمیم نوارهای حفاری تراش و روکش آسفالت در معابر سطح شهر انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد.
دستگاه های حفار با مدیریت شهری هماهنگ باشند
این مسئول با اشاره به اجرای 400 کیلومتر پروژه حفاری فاضلاب در شهر عنوان کرد: دستگاه های حفار مانند مخابرات و آب باید با مدیریت شهری هماهنگ باشند چون در غیر این صورت با مشکل مواجه می شویم. وی ادامه داد: با پیگیری اعضای شورای شهر و شهردار کرج، یکی از کارخانه های پیشرفته و منحصر به فرد آسفالت در کشور خریداری شد تا میزان آسفالت مورد نیاز برای اجرای این نهضت را تامین کند.
اثربخشی و ماندگاری در تحقق نهضت آسفالت لحاظ می شود
کمالی زاده با اشاره به اینکه متوسط عمر آسفالت در کرج دو تا سه سال است، یادآور شد: در تحقق این نهضت سعی شده است که حداکثر اثربخشی و ماندگاری در بخش آسفالت مشاهده شود و میزان عمر آسفالت در این کلانشهر افزایش یابد. معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به افزایش قیمت حاملهای انرژی و قیر اظهار داشت: مدیریت شهری در این بخش سعی در حداکثر صرفه جویی را دارد. وی در پایان بر ارتقای سطح دانش و آگاهی کارشناسان در راستای ارتقای فرآیند تولید و روکش آسفالت در شهر تاکید کرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود