20 شهریور 1391
شماره خبر: 11376

ضرورت ارتقاء ساختار اداري معاونت فرهنگی به سازمان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت ارتقاء ساختار اداري معاونت فرهنگی به سازمان

سپیدار آنلاین: شهردار کرج گفت:ارتقاء ساختار اداري معاونت فرهنگی و تبديل آن به سازمان یکی از ضروریات اين اداره در كلانشهر کرج است.
سيد علي آقازاده افزود: انجام اين مهم از اولویت های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در سال جاری است. وي عنوان كرد: ارتقاء ساختار اداري معاونت فرهنگی به سازمان با توجه به اهمیت و جايگاه فعاليت ها و اقدامات اين حوزه فرهنگی در سطح کلانشهر کرج امري ضروري و لازم بود تا با تحقق این مهم شاهد تسریع و بهبود امور فرهنگی در سطح شهر باشیم. شهردار کلانشهر کرج در ادامه ضمن بازدید از این مجموعه و اتاق های تالار این مرکز را برای استقرار سازمان معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج مناسب ارزیابی کردند.
استفاده از منابع موجود به منظور بهره گیری از فرصتها
آقازاده در ادامه به ﻓﺮآﯾﻨﺪ ارزشمند استفاده از ﻣﻨـﺎﺑﻊ موجود ﺑـﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﻬﺮه ﮔﯿﺮي از ﻓﺮﺻتهای مناسب اشاره کرد و افزود: این مهم همواره با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات فرهنگی در شهر و پاسخگویی به متولیان معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به ساختار سازمانی در دستور كار قرار دارد. شهردار کلانشهر کرج، در پایان از تلاش مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج به ویژه در برپایی مراسم های مختلف فرهنگی در ایام مختلف نیمه اول سال جاری قدردانی کرد. گفتنی است در این بازدید، معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، شهرداران مناطق 7 و 8 شهرداری کرج و مسئولان تالارهای شهیدان نژادفلاح همراه شهردار کلانشهر کرج حضور داشتند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود