1 بهمن 1392
شماره خبر: 114361

پیگیری احداث بیمارستان ویژه پرسنل مدیریت شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیگیری احداث بیمارستان ویژه پرسنل مدیریت شهری


نائب رئیس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای شهر کرج از پیگیری و تاکید شورای شهر برای احداث درمانگاه ویژه پرسنل مدیریت شهری کرج خبر داد.
فاطمه آجرلو رفاه پرسنل شهرداری را در زمینه درمان امری ضروی دانست و با تاکید بر پیگیری این مهم، اظهارداشت: کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر کرج به موضوع رفاه درمانی پرسنل تاکید ویژه داشته و این امر را در اولویت قرار داده است. این مسئول عنوان کرد: پرسنل خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج به واقع بیشترین بارخدمات رسانی این ارگان را متحمل می شوند و لازم است تا برای تکریم این قشر و رفع دغدغه های آنها تلاش شود. وی افزود: با توجه به این مهم قطعه زمینی به منظور احداث درمانگاه در محدوده آزادگان امکان سنجی و کار کارشناسی در این خصوص آغاز شد.
این عضو شورای شهر ادامه داد: کمیسیون بهداشت و سلامت این طرح را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می کند و اعضای این کمیسیون مصمم به تحقق این پروژه در مدت زمان کوتاه هستند.
لزوم ارتقاء سطح سواد سلامت
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر کرج در بخش دیگری با اشاره به تشکیل این کمیسیون در شورای چهارم بیان کرد: برخی مسائل شامل چگونگی تشکیل جامعه ایمن و نقش مدیریت شهری در سبک زندگی مردم از جمله مسائلی است که به آن کمتر پرداخته شده و لازم است از جنبه های مختلف بررسی شود. وی گفت: بسیاری از مشکلات در حوزه سلامت مربوط به کمبود اطلاعات در این خصوص است که این مهم باید تحت عناوین مختلف از جمله برگزاری همایش های مختلف و بستر سازی از طریق اقدامات فرهنگی محقق شود. آجرلو عنوان کرد: ارتقای سطح سواد سلامت شهروندان از مهمترین اهداف کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر است که این امر را با توجه به کاستی های

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود