21 شهریور 1391
شماره خبر: 11464

طرحهای اولویت دار شهرداری کرج شناسایی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرحهای اولویت دار شهرداری کرج شناسایی می شود

سپیدار آنلاین: مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج از شناسایی طرحهای اولویت دار در این سازمان خبر داد و گفت: در این زمینه از مدیران و مسئولان نظرسنجی می شود.
مصطفی رعیتی اظهار داشت: با انجام نظرسنجی از سوی این حوزه و توزیع فرمهای مربوطه بین مدیران و مسئولان، طرحهای که برای اجرا اولویت دارند، شناسایی می شوند. وی افزود: هم اکنون فرمهای مربوطه توزیع شده و اجرای این طرح در مرحله تحویل آماری است که نتیجه آن در آینده ای نزدیک اعلام می شود. این مسئول عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح تعیین اولویتهای پژوهشی، اداری، مالی، شهرسازی و ... در ساختار مدیریت شهری است.
ارسال پیامهای پژوهشی به مدیران شهری
رعیتی در بخش دیگری اعلام کرد: از سوی این حوزه طی چهار اول سال جاری در مجموع 15 پیام پژوهشی توسط دبیرخانه بدون کاغذ منتشر شده است. مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج یادآور شد: طبق نظرسنجی های به عمل آمده از سوی مدیران مشخص شده است که 88 درصد افراد از ارسال این پیامکها رضایت کامل دارند و این اقدام را عالی توصیف کردند. وی هدف از ارسال پیام های پژوهشی به مدیران را پویایی در سیستم، اطلاع رسانی مناسب در مورد آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دنیا و ارتقای سطح دانش مدیران اعلام کرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود