21 شهریور 1391
شماره خبر: 11473

خط کشی و نصب علائم راهنمایی رانندگی در مقابل مدارس دولتی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خط کشی و نصب علائم راهنمایی رانندگی در مقابل مدارس دولتی کرج

سپیدار آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مقابل مدارس دولتی این کلانشهر خبر داد.
مهرداد فیروزبخت اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان، مقرر شده است که از سوی این معاونت اقدامات لازم برای رفاه هرچه بیشتر دانش آموزان و رانندگان انجام شود. وی افزود: در این راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج موظف شده است تا ورودی تمامی مدارس دولتی را تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید خط کشی عابر پیاده کند. این مسئول عنوان کرد: همچنین در این زمینه علائم ترافیکی و هشدار دهنده نیز در مقابل مدارس دولتی مناطق 12 گانه شهرداری کرج نصب می شود. فیروزبخت ادامه داد: یکی از این تابلوها، تابلوی سرعت غیرمجاز است که باید در نزدیکی مدارس نصب شود تا رانندگان در سرعت مجاز تعیین شده حرکت کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج یادآور شد: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تلاش مي كنيم در یکی از خیابانهای شهر به صورت آزمایشی دستگاه پارکومتر را نصب کنیم. وی اعلا کرد: برای اجرای این طرح یکی از خیابانهای مهم و اصلی انتخاب و دستگاه پارکومتر به صورت تمام اتوماتیک نصب می شود که در صورت موفقیت طرح به صورت کامل در تمامی معابر اجرا خواهد شد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود