9 بهمن 1392
شماره خبر: 115026

فرهنگ سرای کلاک به زودی بهره برداری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فرهنگ سرای کلاک به زودی بهره برداری می شود


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با اشاره به اینکه فرهنگ سرای کلاک طی هفته های آتی به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: منطقه 11 شهرداری کرج در مسیر توسعه قرار گرفته است.
حسین عطایی در جلسه مشورتی معتمدین محل کلاک با حضور عده ای از اعضای شورای اسلامی شهر کرج، عملکردی از اقدامات انجام شده در این محله را ارائه داد. این مسئول در خصوص تعیین تکلیف اراضی و املاک کلاک نو، بیان کرد: بر اساس مکاتبات شهرداری مقرر شده که افراد با مبالغ اندک بتوانند زمین را تملک و آن را سند دار کنند. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به احداث مراکز فرهنگی ورزشی و نقش موثر آنها در کسب رضایت شهروندان از افتتاح فرهنگسرای کلاک در هفته های آینده خبر داد و با ذکر اسامی باشگاه های ورزشی موجود در سطح منطقه، بر پیگیری جدی در جهت توسعه فضای سبز تاکید کرد.
منطقه 11 از حاشیه به متن آمده است
در این جلسه حمید رضا ابوالحسنی عضو شورای اسلامی شهر کرج سرعت پیشرفت را مطلوب ذکر و عنوان کرد: تلاش های مثبتی در منطقه 11 شهرداری کرج صورت گرفته است. این مسئول با اشاره به اینکه این منطقه اقدامات موثری در زمینه های مختلف انجام داده است، اضافه کرد: منطقه 11 شهرداری کرج از حاشیه به متن آمده است.
اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار در تکمیل ساماندهی رودخانه کرج
غفور قاسمپور عضو دیگر شورای اسلامی شهر در ادامه این جلسه از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ساماندهی رودخانه کرج خبر داد و افزود: این مهم اقدامی موثر از سوی شورا برای توسعه منطقه و رفاه شهروندان اهالی کلاک به شمار می رود. این مسئول همچنین ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در منطقه در خصوص رفع معضل ترافیک بلوار خلج آباد و خیابان های اطراف به تشریح و توضیح امتداد پروژه بزرگراه همت و لینک های کمربند جنوبی و شمالی پرداخت. وی تلاش مجموعه مدیریت در منطقه 11 شهرداری کرج را زیربنایی و اساسی ذکر و اظهار امیدواری کرد: با ادامه این روند این منطقه گام های مثبتی به سوی پیشرفت بر دارد.
سال 93 سال پیشرفت و توسعه برای منطقه
در ادامه این جلسه خسرو سرحدی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرج در سخنان خود به طرح های عمرانی انجام شده و در دست اقدام اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیتها و تلاش صورت گرفته از طریق مدیریت منطقه 11، سال 93 سال پیشرفت و توسعه برای منطقه است.
اجرای طرح

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود