14 بهمن 1392
شماره خبر: 115458

معادلات انقلاب اسلامی با چرتکه مادی گرایی غرب قابل تحلیل نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معادلات انقلاب اسلامی با چرتکه مادی گرایی غرب قابل تحلیل نیست


مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج گفت: معادلات انقلاب اسلامی با چرتکه مادی گرایی غرب قابل تحلیل نیست و غافلگیری بلوک شرق و غرب از غروب زندگی رژیم ستمشاهی و طلوع خورشید تابان اسلام ناب محمدی (ص) در کشورمان ناشی از تصورات غلط آنان از روحیات ملت مومن ایران است.
مجتبی اسکندری با تصریح بر اینکه «حضرت امام خمینی (ره) این پیر فرزانه و ابراهیم زمانه با اندیشه های بت شکن خود پوزه یاوه گویانی که برای قرآن و اسلام شمیشر از رو بسته بودند را به زمین ذلت و خاری زد و به عنوان یکی از ریش سفیدان تاریخ سیاسی جهان، نامش برای همیشه در تقویم و جغرافیای ملل ثبت شد.» خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی پرچمدار صلح، نماد ایستادگی در برابر ظلم و ستم و الگوی اسلامی پیشرفت است و با پشت سر گذاشتن دسیسه ها و توطئه های شوم دشمنان در 35 سال گذشته، به کانون توجهات سیاسی جهانیان تبدیل شده و به کرسی نشستن منطق ایران در مذاکرات هسته ای با 1+5، حکایت از سنگینی وزنه ایران در معادلات جهانی دارد. این مقام مسئول، هر روز را یوم ا... و هر مکان را سنگری برای دفاع از انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: امروز جنگ فیزیکی دشمنان نظام با ملت صبور ایران از صحنه های نبرد به میدان نرم و فضای مجازی کشیده شده و از هربه های مختلف برای سست کردن باورها و اعتقادات قلبی مردم استفاده می شود که باید در برابر آن هوشیار بود.
رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در ویژه برنامه ها
مدیر عامل سازمان بهشت سکینه (س) ادامه داد: رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در ویژه برنامه های دهه فجر و عمق بخشی به برنامه ریزی ها می تواند نقاب از چهره تهاجم فرهنگی برچیند و جوانان را با محتوای حقیقی و اهداف پشت پرده دسیسه های غربی ها آشنا کند. اسکندری گفت: به حمد الهی، ملت ایران در دوران بلوغ سیاسی و فکری به سر می برد و یکایک همشهریان پاسدار ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب هستند و خود را مدیون و مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار می دانند. حضرت امام خمینی (ره) این پیر فرزانه و ابراهیم زمانه با اندیشه های بت شکن خود پوزه یاوه گویانی که برای قرآن و اسلام شمیشر از رو بسته بودند را به زمین ذلت و خاری زد و به عنوان یکی از ریش سفیدان تاریخ سیاسی جهان، نامش برای همیشه در تقویم و جغرافیای ملل ثبت شد این مقام مسئول با بیان اینکه گرچه مروارید جان صدف وجود بسیاری از جوانان کشور در راه دفاع از جان و مال و ناموس ملت ربوده شده است اما پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا همیشه در قله های وجودمان برافراشته می ماند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب مظلومان و محرومان بر علیه مزدوران و کفرگویان بود و پس از پیامبر دوران خمینی کبیر (ره)، جانشین بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) سوار بر کشتی نوح، جامعه را از میان طوفان ها و سیلاب ها به سمت ساحل سعادت و آرامش هدایت می کنند. اسکندری در پایان با تبریک و تهنیت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار امیدواری کرد؛

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود