28 بهمن 1392
شماره خبر: 116631

رقابت 2000 ورزشکار در9 رشته ورزشی آقایان وبانوان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رقابت 2000 ورزشکار در9 رشته ورزشی آقایان وبانوان


معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از آغاز اولین جشنواره ورزشی محلات کرج از روز گذشته خبرداد.
حمید حیدرخانی در این زمینه گفت: این جشنواره ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، دارت و طناب کشی آقایان و رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و دارت بانوان برگزار می شود. وی افزود: این جشنواره از 25 بهمن ماه به میزبانی سالن های ورزشی زیر مجموعه شهرداری کرج آغاز شده و بر اساس زمانبندی، در مناطق مختلف به انجام خواهد رسید.
حیدرخانی با ابراز رضایت از استقبال همشهریان از این جشنواره تاکید کرد: با توجه به اینکه جشنواره برای نخستین بار در استان برگزار می شود با استقبال خوب همشهریان روبرو شده ایم. وی استقبال از رشته های ورزشی را به خصوص در رشته های توپی خواند که تیم های شرکت کننده بسیار فراتر ار انتظار بوده وموجب شده سازمان فرهنگی برای انجام بهتر مسابقات، آنها را در مناطق مختلف و به شکل مجزا به اجرا در آورد. معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین های این جشنواره با حضور مسئولان شهری و استانی خبر داد و گفت: تلاش داریم با برگزاری با کیفیت جشنواره در سال نخست، انگیزه محلات برای حضور در ادوار آتی را دو چندان کنیم و در سال بعد شاهد حضور تیم های بیشتری از محلات مختلف باشیم.
معرفی 8 تیم برتر فوتسال نونهالان در سالن شهدای گلشهر
با برگزاری مسابقات دور نخست رشته ورزشی فوتسال 16 تیم برتر این مسابقات در رده سنی نونهالان مشخص شدند. جعفر گلی مسئول برگزاری مسابقات فوتسال اولین جشنواره ورزشی محلات شهرداری کرج در این ارتباط گفت:در این رده سنی 16 تیم در سالن شهدای گلشهر و به شکل تک حذفی رقابت می کنند. گلی اظهار داشت: در روز نخست تیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود