5 بهمن 1390
شماره خبر: 4394

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ساوجبلاغ برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ساوجبلاغ برگزار می شود

مسئول ورزش بانوان ساوجبلاغ گفت: اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ساجبلاغ در ایام دهه فجر کرده است.
الهام اهل حق اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی بانوان با همکاری هم اقدام به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شهرستان ساوجبلاغ کرده است.
وی افزود: این جشنواره فرهنگی ورزشی روز پنجشنبه 13 بهمن ماه 1390 ساعت 14 توسط مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه و رئیس اداره ورزش و جوانان در سالن هزار و 200 نفری شهدای هشتگرد افتتاح می شود. اهل حق ادامه داد: مراسم افتتاحیه با رژه تیمهای شرکت کننده از هر ورزش آغاز می شود و سپس شرکت کنندگان ورزشهای مختلف به اجرای حرکات نمایشی ورزش خود می پردازند. وی تصریح کرد: جشنواره با شرکت ورزشهای کاراته، تکواندو، کنگ فو، ایروبیک، ایروبیک کودکان، وشو، وشو شخصی، یوگا و سایر ورزشها مانند فوتسال، بستکبال، هندبال، تنیس روی میز، و سایر ورزشهایی که توسط بانوان انجام می شود اجرا می شود.
اهل حق همچنین از اهدای جوایز نفیس به برندگان این جشنواره خبر داد.
معاون استاندار در امور بانوان، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، معاون فرماندار ساوجبلاغ، و جمعی از مسئولان خانم در این جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت می کنند.
وی همچنین افزود: مسابقات آمادگی جسمانی و ایروبیک در رده های مختلف سنی و در هشت گروه به صورتایستگاه انفرادی برگزار می شود. اهل حق گفت:کلیه ورزشکاران باید کارت بیمه ورزشی خود را حتما به همراه داشته باشند و مبلغ 15000 ریال ورودی این مسابقات را پرداخت کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود