7 اسفند 1392
شماره خبر: 117344

عید امسال 15 هزار لاله در کرج می روید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عید امسال 15 هزار لاله در کرج می روید


مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در تشریح اقدامات این سازمان در اسفندماه جاری به منظور ورود به سال نو، گفت: این سازمان برنامه های متعددی را به این منظور در دستور کار دارد که طبق اولویت های پیش بینی شده در موعد مقرر اجرایی می شود.
عباس زارع در جلسه ستاد استقبال از بهار به استقبال سازمان پارکهای شهرداری کرج برای همکاری با سایر دستگاه های فعال در ستاد استقبال از بهار اشاره و بیان کرد: افزایش سطح همکاری ها موجب اجرای بهینه طرح های نوروزی که هدف مجموعه مدیریت شهری را تامین می کند، می شود. وی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات این سازمان گلکاری در شمال غرب منطقه باغستان در زمینی به متراژ یک هزار هکتار می باشد که عملیات احداث کمربند سبز نیز از این منطقه آغاز می شود. زارع ادامه داد: از دیگر برنامه های این سازمان که با مشارکت بخش های مختلف شهرداری و تیم های امدادی از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی، حوزه خدمات شهر، حوزه فرهنگی، اورژانس و هلال احمر، اجرای برنامه کوهنوردی در جاده بیجی در بام کرج است.
کاشت 15 هزار پیاز لاله در سطح شهر
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از کاشت 15 هزار پیاز لاله در سطح شهر کرج خبر داد و افزود: پیازهای لاله در 10 روز اول بهار می رویند که تحت تاثیر آن شاهد طراوت و زیبایی در شهر خواهیم بود. زارع در ادامه عنوان کرد: علاوه بر این سازمان پارکها کاشت بنفشه و یکصد هزار شب بو در سطح شهر را از اوخر اسفند ماه جاری در دستور کار خود دارد. وی تاکید کرد: کاشت 40 هزار اصله درخت در حاشیه معابر نیز در اولویت برنامه های این سازمان است که کاشت آنها باید تا آخر سال محقق شود.این مسئول، برنامه ریزی برای پاکسازی اماکن متروکه را یادآور شد و با تاکید بر ضرورت توجه به این مهم اظهارداشت: انجام این طرح باید به عنوان اولویتی مهم در دستور کار مسئولین ذیربط قرار گیرد و لازم است اجرای آن تا فرا رسیدن سال جدید انجام شود. زارع اضافه کرد: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج نیز آماده همکاری برای اجرای این طرح می باشد. وی با اشاره به بخش نامه ابلاغ شده در خصوص ساماندهی سرویس های بهداشتی، عنوان کرد: بر این اساس نسبت به بازبینی سرویس های بهداشتی از سوی سازمان اقدام شده است.
پارکها برای استفاده مسافران نوروزی مهیا شده است
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج عنوان کرد: پارک های کرج از جمله پارک چمران، ایران زمین و... برای شهروندان و استفاده مسافران نوروزی مهیا شده است. زارع در ادامه با اشاره به ضرورت تهیه بروشور اطلاع رسانی به منظور راهنمایی میهمانان کرج در ایام نوروز، بیان کرد: ضروری است با موافقت ستاد بروشوری برای مسافران با هدف مشخص شدن محل اسکان نوروزی تهیه شود و در اختیار مسافران قرار گیرد.
اهتمام سازمان پارکها برای راه اندازی باغ ریحان
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اظهارداشت: سازمان پارکها اهتمام ویژه ای برای افتتاح و راه اندازی باغ بانوان ریحان تا پایان اسفندماه جاری دارد. زارع در توضیح پروژه های پشنهادی سازمان برای ستاد استقبال از بهار، بیان کرد:

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود