12 فروردین 1392
شماره خبر: 22898

230 پارک آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

230 پارک آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از تجهیز و آماده سازی 230 پارک در این کلانشهر برای میزبانی از شهروندان و مسافران نوروزی در روز طبیعت خبر داد.
عباس زارع اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی تعطیلات و 13 فروردین، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اقدامات لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی و شهروندان در پارکها در روز طبیعت انجام داده است. وی با اشاره به وجود 230 پارک کوچک و بزرگ در مناطق 12 گانه شهرداری کرج افزود: در این زمینه تمامی پارکهای سطح شهر برای استقبال از شهروندان آماده سازی و تجهیز شده است.
آماده باش تمامی نیروهای فضای سبز برای روز طبیعت در کرج
این مسئول عنوان کرد: از جمله این پارکها می توان به جهان نما، شهید چمران، باغ فاتح، پارک تندرستی در منطقه 3 و پارک هامون در منطقه 4 شهرداری کرج اشاره کرد که شهروندان و مسافران نوروزی می توانند در این اماکن حضور یابند. زارع ادامه داد: از هم اکنون تمامی پرسنل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در حال آماده باش هستند تا بتوانند خدمات مطلوبی را در روز 13 فروردین به شهروندان ارائه دهند.
امکانات موجود در پارک های کرج نسبت به سال گذشته افزایش یافت
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: امکانات موجود در پارکهای سطح شهر به خصوص در پارک جهان نما نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب و چشمگیرتر شده است تا بتوانیم زمینه های رفاه شهروندان را فراهم آوریم. وی به جنگل کاریهای موجود در حاشیه شهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شهروندان و مسافران نوروزی در این نقاط نیز می توانند استقرار یابند اما باید در حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز کوشا باشند تا این سرمایه مهم بر اثر بی احتیاطی از بین نرود.
ایجاد سکوهای اقامتی در پارکها برای استقرار شهروندان
این مسئول گفت: در پارک های کرج سرویس های بهداشتی تجهیز و بازسازی شده اند و سکوهای اقامتی و آبخوری برای رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان ایجاد شده است. زارع افزود: یکی از مسائل مهم در روز طبیعت این است که شهروندان فضای سبز را تخریب نکنند چون تمامی این پارکها و درختان و فضای سبز متعلق به خود شهروندان است و جزء اموال عمومی محسوب می شود.
شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز پارکها و درختان کوشا باشند
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: شهروندان باید در حفظ و نگهداری فضای سبز، گل و گیاه، درختان و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود