29 شهریور 1391
شماره خبر: 11839

جلسه شورای پایگاه حضرت صاحب الزمان (عج) در منطقه 6 برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه شورای پایگاه حضرت صاحب الزمان (عج) در منطقه 6 برگزار شد

سپیدار آنلاین: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جلسه شورای پایگاه حضرت صاحب الزمان (عج) در دفتر بسیج منطقه 6 با حضور فرمانده پایگاه بسیج، مسئول حراست و بازرسی و بسیجیان منطقه برگزار شد.
علی اردلان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یاد اور رشادت و از خود گذشتگی دلیر مردانی است که در جهت اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی مجاهدت نمودند. وی افزود: در حال حاضر کشورمان ایران در وضعیت بسیار حساسی از لحاظ مسائل اعتقادی و فرهنگی قرار دارد و وظیفه ی اصلی و دینی بسیجیان است که در برابر این حساسیت ها جلودار نظام بوده و با هر گونه دشمنی و تجاوز بیگانگان مقابله نمایند. فرمانده پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) در ادامه به تشریح برنامه های منطقه 6 در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: پایگاه بسیج منطقه 6 با حمایت های ویژه مدیر منطقه در ارائه خدمات توانمند بوده و برنامه های ویژه ای را در مراسم های مختلف دینی و مذهبی داشته است. این مسئول نصب بنرهایی با مضامین دفاع مقدس و عکس شهدا در نقاط مختلف سطح منطقه و ساختمان اداری را از جمله اقدامات این واحد عنوان کرد. اردلان از برگزاری مراسمی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: مراسمی جهت گرامیداشت این روز در ساختمان اداری منطقه با حضور مدیر منطقه شش، کارکنان و بسیجیان منطقه برگزار خواهد شد.
فرمانده پایگاه حضرت صاحب الزمان (ع) دیدار از خانواده شهدا را از دیگر برنامه های واحد بسیج منطقه عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس بنرهای اطلاع رسانی در سطح منطقه نصب خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود