16 بهمن 1391
شماره خبر: 19888

فرمانده پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) برنامه های ایام ا... فجر را تشریح كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فرمانده پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) برنامه های ایام ا... فجر را تشریح كرد


سپیدارآنلاین: فرمانده پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه 6 شهرداری کرج برنامه های این پایگاه را در ایام مبارک فجر تشریح کرد.
علی اردلان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نصب بنرهای تبریک و پرچم در سطح منطقه و ساختمان اداری از جمله اقدامات این پایگاه می باشد. وی افزود: با توجه به برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این ایام خجسته برگزاری مسابقات با موضوعات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های اجرایی در منطقه 6 می باشد. اردلان پذیرایی از ارباب رجوع را از جمله برنامه های این پایگاه در این ایام مبارک اعلام كرد. برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم ایام ا... دهه فجر، وظیفه خطیر ادارات است.
این مسئول اذعان داشت: ما هرچه داریم به برکت این انقلاب و جانفشانی های شهداء و امام شهداء است و همیشه باید مدیون این عزیزان هستيم و برگزاری هر چه باشکوه تر این ایام از وظایف خطیر ارگان ها و ادارات می باشد. اردلان بیان کرد: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این برنامه ها بتوانیم یاد و خاطره آن دوران را هر چه باشکوه تر زنده نگه داریم.
لزوم حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن
فرمانده پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان (ع) عنوان کرد: گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی باید همه ساله با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود تا یاد امام و جانفشانی های وی و یارانش در دل ها برای همیشه زنده بماند. علی اردلان در پایان ضمن در خواست از کلیه شهروندان جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: اميد مي رود با حضور پررنگ

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود