29 شهریور 1391
شماره خبر: 11847

تقدیر از اقدامات شاخص روابط عمومی ورزش البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقدیر از اقدامات شاخص روابط عمومی ورزش البرز

سپیدار آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، روابط عمومی ها از اقدامات مطلوب و شاخص حوزه روابط عمومی ورزش این استان تقدیر کرد و این موفقیت را مرهون استفاده از توان جوانان دانست.
بهروز منتقمی در حاشیه برگزاری دومین سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور که به میزبانی استان البرز در محل دهکده ورزشی چهارباغ در حال برگزاری است، اظهار داشت: در حال حاضر حوزه روابط عمومی این اداره کل در سطح شهرستانهای استان البرز، دارای رتبه خوبی است که این موفقیت مرهون استفاده از نیروهای متخصص، جوان و متعهد در این حوزه است. وی افزود: در واقع باید از توان، نیرو و پتانسیل نیروهای متخصص و جوان در حوزه روابط عمومی ها استفاده کرد تا بتوان به اهداف عالی و نقاط ایده آل دست یافت.
این مسئول از روابط عمومی ها به عنوان بخش پوياي سازمانها یاد و عنوان کرد: باید با حمایت از این حوزه بتوان جایگاه روابط عمومی ها را احیا کرد. منتقمی از مدیران روابط عمومی خواست تا به وظایف درون و برون سازمانی خود واقف باشند و ادامه داد: عدم اطلاع از وظایف و حیطه اختیارات، سبب عدم کارایی این حوزه می شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: دومین سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور با هدف بررسی و رفع مشکلات موجود در روابط عمومی ها، ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای این جایگاه و افزایش انگیزه و تعامل بین مدیران به میزبانی استان البرز برگزار شده است. وی با اشاره بر لزوم وجود پویایی در حوزه روابط عمومی یادآور شد: با تحقق این مهم در حوزه ورزش می توان رضایت مدیران و شهروندان را به وجود آورد. این مسئول گفت: بهبود جایگاه روابط عمومی منجر به افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و مخاطبان سازمانها خواهد شد، چرا که روابط عمومی کارآمد می تواند حلقه رابط میان سازمان و مخاطبان را ایجاد کرده و آن را مستحکم کند و این کار در نهایت موجب افزایش میزان رضایتمندی شهروندان خواهد شد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود