30 شهریور 1391
شماره خبر: 11912

افزایش 22 درصدی بودجه تهاتری سال جاري منطقه 4

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افزایش 22 درصدی بودجه تهاتری سال جاري منطقه 4

سپیدار آنلاین: معاون اداری مالی منطقه 4 شهرداری کرج از افزایش 22 درصدی بودجه تهاتری سال جاري منطقه 4 بیش از سقف تعیین شده بودجه و کسب رتبه نخست منطقه در این زمینه خبرداد.
حمید دانشی کهن با اعلام این خبر افزود: در شش ماه نخست سال جاري منطقه 4 شهرداری کرج موفق به کسب رتبه نخست تهاتر بین مناطق 12 گانه شهرداری شد. وی اظهارداشت: کسب رتبه نخست تهاتر بین مناطق و جذب بودجه پیش بینی شده کمتر از 6 ماه از اقدامات مطلوب و کارآمد شهرداری این منطقه است. این مسئول، درصد تحقق بودجه را بر اساس بودجه پیش بینی شده ذکر کرد و گفت: درصد تحقق بودجه در شش ماه نخست سال جاری نسبت به کل بودجه 122 درصد است. دانشی کهن خاطرنشان کرد: تحقق بودجه تهاتر تا تاریخ بیستم شهریورماه حدود250 درصد است.
اهتمام مسئولان شهری در تحقق اهداف بودجه ای
معاون اداری مالی منطقه 4 شهرداری کرج با اشاره به اهتمام مسئولان ذیربط در تحقق اهداف بودجه ای منطقه اظهارداشت: تلاش و اهتمام مسئولان منطقه در حوزه مالی نقش بسزایی در رسیدن به کسب عنوان نخست بودجه تهاتر بیش از بودجه پیش بینی شده داشته است. دانشی کهن تاکید کرد: علاوه بر همکاری و اهتمام مسئولان منطقه، مدیریت و اعمال نظر معاون اداری مالی شهرداری کرج نیز در تحقق این مهم تاثیر بسزایی داشته است. وی خاطرنشان کرد: محقق شدن بودجه تهاتری کمتر از 6 ماه و افزایش 22 درصد بیش از بودجه تعیین شده، با ارائه پیشنهادات کاربردی کارشناسان مالی صورت گرفته است. این مسئول بیان کرد: بر این اساس منطقه 4 موفق به جذب یک میلیارد تومان بیش از بودجه پیش بینی شده نسبت به جذب درآمد از طریق تهاتر شده است. دانشی کهن گفت: علیرغم تفکیک دو منطقه 4 و 12 نسبت به سال گذشته بیش از 4 میلیارد تومان افزایش تحقق بودجه تهاتری داشته ایم.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود