26 مهر 1391
شماره خبر: 13401

تحقق 82 درصدی بودجه نقدی شهرداری كرج طی شش ماه اول سال جاری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تحقق 82 درصدی بودجه نقدی شهرداری كرج طی شش ماه اول سال جاری

سپیدارآنلاین: معاون اداري و مالي شهرداري كرج گفت : از ابتداي سال جاري تا كنون 82 درصد بودجه هاي نقدي شهرداري كرج محقق شد .
مهرداد ترابیان بودجه نقدی شش ماهه اول سال جاری شهرداری کرج و مناطق دوازده گانه را مبلغ دو هزار و 391 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: از این میزان هزار و 954 میلیارد ریال در قالب درآمدهای نقدی توسط شهرداری کرج جذب شده است که این مبلغ معادل 82 درصد بودجه مصوب شش ماهه اول سال جاری می باشد . وی از افزایش مبلغ وصولی بودجه های شهرداری کرج در سال جاری خبر داد و افزود : میزان وصولی نقدی شهرداری در شش ماه ابتدایی سال گذشته هزار و 599 میلیارد ریال بوده است که این رقم در سال جاری به هزار و 954 میلیارد ریال افزایش یافته است . این مسئول عنوان کرد : این مهم نشان از رشد 22 درصدی مبلغ وصولی شهرداری کرج در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد .
ترابیان درآمد شهرداری کرج و مناطق دوازده گانه را در شهریور ماه سال جاری طبق بودجه مصوب 398 میلیارد ریال بیان کرد و افزود : در شهریور ماه سال جاری 382 میلیارد ریال از میزان کل بودجه مصوب این درآمدها توسط شهرداری جذب شده است . وی ادامه داد : این میزان حاکی از آن است که شهرداری 96 در صد درآمدهای ماهیانه خود را در شهریور ماه سال جاری جذب کرده است . معاون اداری مالی شهرداری کرج با تاکید بر توسعه کلانشهر کرج افزود : تحقق این موضوع در بخش مدیریت شهری نیازمند همکاری و تعامل شهروندان و سرمایه گذاری بخش خصوصی است . وی رسیدن به نقطه مطلوب در زمینه اجراء پروژه های عمرانی و خدماتی را مستلزم برنامه ریزی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و گفت اراده مدیریت شهری مبنی بر تحقق این امر می باشد .




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود