30 شهریور 1391
شماره خبر: 11915

اتمام عملیات عمرانی لاین غربی بلوارخوارزمی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام عملیات عمرانی لاین غربی بلوارخوارزمی

سپیدار آنلاین: اجرای عملیات عمرانی لاین غربی بلوار خوارزمی به عنوان یکی از مهمترین پروژه های منطقه 6 شهرداری به اتمام رسید.
شهردار این کلانشهر در آیین بازدید از اتمام عملیات عمرانی لاین غربی بلوار خوارزمی منطقه 6 با اشاره به مهم بودن پروژه بلوار خوارزمی اظهارداشت: اجرای پروژه های عمرانی به ویژه طرح هایی که با هدف رفع معضلات ترافیکی و روانسازی این مهم اجرایی می شود، از اولویت هایی است که به طور خاص در دستور کاری مدیرت شهری و شورای اسلامی شهر کرج قرار دارد. وی با تاکید بر اجرای صحیح، دقیق و اصولی پروژه های عمرانی، ساختاری، زیربنایی و خدماتی اظهارداشت: اهتمام مدیران اجرایی شهر در اجرای پروژه های شهری با بهره گیری از اطلاعات کارشناسی شده است. آقازاده با مثبت ارزیابی کردن سطح اجرایی عملیات بلوار خوارزمی گفت: پروژه خوارزمی یکی از پروژه های مهم منطقه 6 می باشد است که مدیر منطقه نیز بر اجرای بهینه و کارآمد این طرح عمرانی اهتمام داشته است.
اهمیت زمان در اجرای پروژه های شهری
شهردار کرج در این بازدید، اهمیت زمان و جایگاه این مهم در اجرای پروژه های شهری اعم از عمرانی و خدماتی را مهم دانست و افزود: فاکتور زمان به عنوان یکی از فاکتور های مهم در تدوین و برنامه ریزی اجرای پروژه های شهری تلقی می شود. آقازاده ادامه داد: مسئولین اجرایی پروژه های شهری با توجه به جایگاه و اهمیت زمان باید برنامه های ویژه ای را به منظور تسریع در زمان بهره برداری پروژه ها تدوین کنند. وی با بیان اینکه، پروژه های شهری برای اجرا در لایه های مختلف تعریف می شود، اظهارداشت: هدف از تعریف پروژه ها و طرح های عمرانی تامین نیازهای زندگی شهروندی و رفع نیازمندی های شهری است و به این منظور نیز باید مولفه هایی همچون انطباق با استاندارها و اصول فنی همچنین زمان در اجرای این طرح ها رعایت شود.
بازدید شهردار کرج از نحوه اجرای عملیات عمرانی بلوار خوارزمی
شهردار کرج در بازدید از لاین غربی بلوار خوارزمی بیان کرد: با بهره برداری کامل از این پروژه به عنوان یکی از محورهای اصلی این منطقه که با محور شمالی و جنوبی شهر موازی است زمينه تسهیل تردد خودروهای این مسیر فراهم مي شود. وی حضور مستمر مدیران و روسای منطقه 6 را در اجرای سریع این پروژه مطلوب عنوان کرد و گفت: دلسوزی و همکاری مسئولین و واحدها در اجرای پروژه ها موجب تسریع روند اجرا می باشد که قابل تقدیر است. آقازاده تاکیدکرد: عملیات روکش و آسفالت لاین شرقی این پروژه نیز با سرعت بیشتر انجام شود تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما و بارش مورد بهره برداری قرار گیرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود