30 شهریور 1391
شماره خبر: 11926

دفاع مقدس تجلي ارزشها و فضيلت ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 دفاع مقدس تجلي ارزشها و فضيلت ها است

سپیدار آنلاین: شهردار كرج دفاع مقدس را تجلي ارزشها و فضيلت ها خواند و گفت: اين مقطع، دوران تاريخ ساز عصر معاصر و تجلي زيباي ارزشها، جانفشاني ها و فضيلت ها است.
سيد علي آقازاده با تبريك هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس تابلویی کامل از تمامی ارزشها و فضیلت های متعالی همچون ایثارگری ،شهادت طلبی ،ولایت پذیری و شهامت شهدا و ایثارگران است. وي افزود: توجه به تجارب دفاع مقدس و يادآوري خاطرات آن ما نسبت به رسالت سنگيني كه بر دوشمان است آگاه تر مي كند، اينكه پيام رزمندگان و شهدا چه بود و چه وظيفه‌اي در قبال اين پيام داريم.
اين مسئول بيان كرد: دفاع مقدس دوران تاريخي و تاريخ ساز عصر معاصر در دنيا است كه داراي ارزش هاي بسيار زيادي است از اينرو بايد تلاش كنيم تا اين ارزش ها به شكلي مناسب به نسل جديد منتقل شود.
رهبري هوشمندانه امام(ره) عامل پيروزي
وي با بيان اينكه در هشت سال جنگ تحميلي نظام سلطه در برابر نظام تازه شكل گرفته ايران اسلامي قرار گرفته بودند، گفت: در اين جنگ نابرابر بدون اينكه ذره اي از خاك ايران اسلامي را به دشمن واگذار كنيم با تمام توان در مقابل دشمن متجاوز ايستاديم و به اعتراف تمام دنيا پيروز از ميدان نبرد خارج شديم. اين مسئول رهبري امام راحل(ره) و پشتيباني هاي مردمي در كنار از جان گذشتگي رزمندگان اسلام را از مهمترين رموز موفقيت در جنگ تحميلي دانست و افزود: رهبري هاي هوشمندانه بنيانگذار كبير انقلاب عامل مهمي در رسيدن به پيروزي در اين عرصه بود. شهردار كرج با اشاره به اينكه هم اكنون و پس از عبور از فراز و نشيب هاي متعدد نظام سلطه و استكبار جهاني به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامي است يادآور شد: در برهه حساس كنوني بايد نشان دهيم ملت ما همچنان پايدار و مقاوم آماده دفاع از نظام و كشور اسلامي است. وي ادامه داد: اگر دشمن كوچكترين اشتباهي را مرتكب شود قطعاً با جواب سخت و كوبنده و دندان شكن ايران اسلامي مواجه خواهد شد.
لزوم واكاوي ابعاد مختلف جنگ تحميلي
آقازاده بر لزوم بازخواني صفحات پر از غيرت و حماسه آفريني رزمندگان در هشت سال جنگ تحميلي تاكيد كرد و گفت: واكاوي و بازخواني ابعاد مختلف اين حماسه سترگ مي تواند نسل جوان امروز را با فرهنگ ايثار و شهادت بيش از پيش آشنا كرده و زمينه تقويت آرمانهاي انقلاب را در اين قشر مهيا كند. وي در پايان گراميداشت هفته دفاع مقدس را وظيفه يك يا چند دستگاه خاص ندانست و افزود: گراميداشت اين هفته در حيطه وظايف تمام دستگاههاي اجرايي و همه اقشار جامعه است چرا كه دفاع مقدس تابلوي حضور مردمي بود از اينرو همه در هر پست و مقامي بايد در اين زمينه تلاش كرده و بسترهاي هر چه باشكوه تر برگزار شدن مراسم اين هفته را فراهم كنند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود