1 مهر 1391
شماره خبر: 11970

شهردار کرج :دفاع مقدس تجلی ارزشها و فضیلت ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردار کرج :دفاع مقدس تجلی ارزشها و فضیلت ها است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج دفاع مقدس را تجلی ارزشها و فضیلت ها برشمرد و گفت: این مقطع، دوران تاریخ ساز عصر معاصر و تجلی زیبای ارزشها، جانفشانی ها و فضیلت ها است.
سید علی آقازاده به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این دفاع تابلویی کامل از تمام ارزشها و فضیلت های متعالی همچون ایثارگری ،شهادت طلبی ،ولایت پذیری و شهامت شهدا و ایثارگران است. وی افزود: توجه به تجارب دفاع مقدس و یادآوری خاطرات آن ما نسبت به رسالت سنگینی که بر دوشمان است آگاه تر می کند. این مسوول بیان کرد: دفاع مقدس دوران تاریخی و تاریخ ساز عصر معاصر در دنیا است که دارای ارزش های بسیار زیادی است از این رو باید تلاش کنیم تا این ارزش ها به شکلی مناسب به نسل جدید منتقل شود.
وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی نظام سلطه در برابر نظام تازه شکل گرفته ایران اسلامی قرار گرفته بودند، گفت: در این جنگ نابرابر بدون اینکه ذره ای از خاک ایران اسلامی را به دشمن واگذار کنیم با تمام توان در مقابل دشمن متجاوز ایستادیم و به اعتراف تمام دنیا پیروز از میدان نبرد خارج شدیم. این مسوول، رهبری امام راحل(ره) و پشتیبانی های مردمی در کنار از جان گذشتگی رزمندگان اسلام را از مهمترین رموز موفقیت در جنگ تحمیلی ذکر کرد و افزود: رهبری های هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عامل مهمی در رسیدن به پیروزی در این عرصه بود. شهردار کرج با اشاره به اینکه هم اکنون و پس از عبور از فراز و نشیب های متعدد نظام سلطه و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است یادآور شد: در برهه حساس کنونی باید نشان دهیم ملت ما همچنان پایدار و مقاوم آماده دفاع از نظام و کشور اسلامی است. وی ادامه داد: اگر دشمن کوچکترین اشتباهی را مرتکب شود بطور قطع با پاسخ سخت و کوبنده و دندان شکن ایران اسلامی مواجه خواهد شد. آقازاده بر لزوم بازخوانی صفحات پر از غیرت و حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: واکاوی و بازخوانی ابعاد مختلف این حماسه سترگ می تواند نسل جوان امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا کرده و زمینه تقویت آرمانهای انقلاب را در این قشر مهیا کند.




منبع : ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود