1 مهر 1391
شماره خبر: 11950

مهیا بودن زمینه مشارکت شهرداری با بخش خصوص در اراضی کاظم آباد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مهیا بودن زمینه مشارکت شهرداری با بخش خصوص در اراضی کاظم آباد

سپیدار آنلاین: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج گفت: زمینه همکاری و تعامل شهرداری با بخش خصوصی به منظور مشارکت و سرمایه گذاری در اراضی کاظم آباد مهیا است.
سید محمد جواد حسینی در توضیح موقعیت طرح در اراضی کاظم آباد، عنوان کرد: اراضی معروف به کاظم آباد در تملک شهرداری می باشد که شامل 45 قطعه تفکیکی است. وی بیان کرد: این اراضی حد فاصل خیابان رجایی شهر و 44 متری باغستان قرار دارد که با توجه به موقعیت جغرافیایی زمینه مشارکت با بخش خصوصی و سرمایه گذاری بر پروژه های تعریف شده را دارد. این مسئول مساحت طرح را 18 هزار و 297 متر مربع ذکر و عنوان کرد: مساحت اراضی کاظم آباد از جمله پتانسیل ها و ظرفیت های اجرای طرح های مشارکتی است.
مساحت زیربناهای اراضی کاظم آباد پس از تجمیع
مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج در تشریح مساحت زیربناهای اراضی کاظم آباد پس از تجمیع بیان کرد: این اراضی پس از تجمیع شامل فضاهای تجاری، اداری و مسکونی، پارکینگ، انبار و تاسیسات ساختمان است. حسینی در خصوص زیربنای تجاری اراضی کاظم آباد پس از تجمیع، بیان کرد: فضای اداری این اراضی پس از تجمیع 12 هزار و 808 متر مربع است. وی زیربنای فضای اداری و مسکونی اراضی کاظم آباد را، 43 هزار 320 متر مربع ذکر کرد و افزود: مساحت پارکینگ، انبار و تاسیسات ساختمانی که در دو طبقه زیرین ایجاد می شود، 25 هزار و 615 متر مربع می باشد. این مسئول اذعان داشت: با توجه به ارزش اراضی کاظم آباد با توجه به تراکم 240 درصدی همچنین کاربری تجاری، اداری و مسکونی، این پروژه می تواند یکی از بهترین گزینه های مشارکتی شهرداری کرج باشد.
تاکید بر ضرورت ایجاد منایع درآمدی
مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری عنوان کرد: جلب مشارکت شهروندان مستعد و علاقه مند به مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی ،خدماتی، تبلیغاتی نقش بسزایی در رونق و توسعه شهر دارد. حسینی، هدف شهرداری به عنوان اداره و سیستم خدمات رسان را انتفاع شهر و شهروندان دانست و بر تحقق این مهم با بهره گیری از همه توان و ظرفیت های موجود تاکید کرد. مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج دستيابي به توسعه شهری پايدار را نیازمند ياري همه افراد جامعه ذکر کرد و گفت: این مهم از اساسي ترين اهداف مدیریت شهری است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود