20 دی 1390
شماره خبر: 3904

حسینی: زمین ساختمان قدیم شهرداری کرج مستعد ترین موقعیت تجاری سطح کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

	 حسینی:  زمین ساختمان قدیم شهرداری کرج مستعد ترین موقعیت تجاری سطح کرج است

سپیدار آنلاین:پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری کرج گفت: زمین ساختمان قدیم شهرداری کرج مستعد ترین موقعیت تجاری سطح کرج است.
سیدمحمد جواد حسینی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به زمین موجود در میدان شهدای کرج افزود: این زمین مستعد ایجاد مرکز خرید است. وی با اشاره به سفر نمایندگان شرکت درچ آلمان به کرج اظهار داشت: طراحی این مرکز خرید در قالب اجرای مسابقه بین طراحان و مهندسان نقشه کش آلمانی مطرح صورت گرفت که وي شامل ایده های جالبی نیز بوده است. این مسئول در تشریح موقعیت زمین قدیم ساختمان شهرداری کرج عنوان کرد: موقعیت این طرح جهت احداث کاربری های تجاری و اداری با توجه به اینکه کل حاشیه معبر شهید بهشتی تا کنون ساخته شده است، بسیار مطلوب می باشد. حسینی مساحت زمین ساختمان قدیم شهرداری را سه هزار متر مربع ذکر و عنوان کرد: مالکیت شش دانگ این زمین از آن شهرداری است. مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج تاکید کرد: مساحت زمین موجود از دیگر قابلیتهایی است که موقعیت این زمین را برای احداث مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی مهیا کرده است. حسینی در خصوص مساحت کل طرح افزود: مساحت کل این طرح 35/7838 متر مربع است. وی با اشاره به پروژه های پیش بینی شده قابل اجرا در محدوده طرح بیان کرد: امکان احداث مجتمع تجاری اداری و دسترسی به معبر اصلی شهر کرج از قابلیت های این زمین است. حسینی گفت: احداث این مجتمع با مشاركت بخش خصوصی انجام می گیرد. وی اجرای طرح های عمرانی را در پبشبرد اهداف عمرانی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: استفاده از بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و شهری عامل مهمی در تحقق این مهم است. حسینی افزود: جلب مشارکت شهروندان مستعد و علاقه مند به مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی ،خدماتی، تبلیغاتی نقش بسزایی در رونق و توسعه شهر دارد.
مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج دستيابي به توسعه شهری پايدار را نیازمند ياري همه افراد جامعه ذکر کرد و گفت: این مهم از اساسي ترين اهداف مدیریت شهری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود