3 مهر 1391
شماره خبر: 12097

هدف شهرداری جلب رضایت شهروندان از زندگی شهرنشيني است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

هدف شهرداری جلب رضایت شهروندان از زندگی شهرنشيني است

سپیدار آنلاین: مدیر بازرسی شهرداری کرج گفت :رسالت و هدف سازمان خدمات رسان شهرداری جلب رضایت شهروندان از زندگی شهری و تأمین حداکثری نیازهای آنان می باشد.
عباس میری در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری منطقه 5 ضمن مثبت ارزیابی کردن، عملکرد شهرداری این منطقه عنوان کرد: یکی از شاخص های موفقیت این منطقه رعایت اصول و قوانین اداری است. وی بیان کرد: عملکرد و نحوه مدیریت این منطقه در مسائل مختلف اداری حاکی از این است که شهرداری منطقه 5 در مسیر پیشبرد اهداف مدیریت شهری گام بر می دارد. میری با تاکید بر لحاظ کردن تجربیات ارزنده و سلامت در ساختار مدیریتی بیان کرد: باید تلاش شود تا با دقت نظر بیشتر بسترهای رشد و ارتقا مناطق مهیا شود. این مسئول، رویکرد و نگاه حوزه بازررسی را صیانت و حفظ ارزش های اسلامی و حفظ کرامت پرسنل خدوم شهرداری ذکر کرد و با تاکید بر اخلاق مداری در این حوزه بیان کرد: اجرای امور در اندازه وسیع نیازمند پیگیری و کمک همه جانبه است و لازم است تا این مهم با سرلوحه قرار دادن اخلاق مداری محقق شود. میری با اشاره به حسایت نقش بازرسی در مدیریت شهری اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع در شهرداری کرج یک اصل است و همه ما باید به این اصل پابند باشیم.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود