17 مهر 1391
شماره خبر: 12871

تامین رفاه و آسایش زندگی شهروندی هدف فعالیت های شهرداری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تامین رفاه و آسایش زندگی شهروندی هدف فعالیت های شهرداری است

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج عنوان کرد: تامین رفاه و اسایش زندگی شهروندان نقطه هدف فعالیت های شهرداری این منطقه است.
محمدرضا ناصرخاکی با تاکید بر اهمیت تامین رفاه شهروندی افزود: اهداف و فعالیت های شهرداری نیز بر این اساس بر انجام برنامه هایی است که این مهم را محقق سازد. وی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در سطح منطقه اظهارداشت: پروژه های عمرانی، خدماتی و زیرساختی در شهر کرج با رویکرد ایجاد فضای مناسب برای زندگی شهروندان در سطح منطقه اجرایی شده است. این مسئول، نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر کرج به ساماندهی و خدمت رسانی به مناطق را یادآور شد و اذعان داشت: این اقدامات عمرانی در کنار دیگر فعالیت های پیش بینی شده شهرداری درسطح منطقه انجام می گیرد. ناصرخاکی افزود: مجموعه شهرداری منطقه 2 علاوه بر انجام حجم وسیعی از برنامه های عمرانی در سطح منطقه نسبت به ارائه خدمات تسهیلاتی و رفاهی به شهروندان ساکن در منطقه نیز اقدام می کند.
موفقیت در اجرای طرح های عمرانی مرهون مدیریت صحیح است
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: موفقیت در اجرای پروژه های تعریف شده برای شهر و موفقیت در اجرای آنها مرهون مدیریت صحیح و اصولی است. ناصرخاکی افزایش حجم اقدامات عمرانی در سطح منطقه را مهم ارزیابی کرد و گفت: شهر کرج به لحاظ انجام فعالیت های عمرانی ظرفیت بالایی دارد واین مهم دایره فعالیت در این کلانشهر را دو چندان می کند. وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در سطح شهر کرج و به تبع آن در منطقه افزود: این مهم حاکی از برنامه ریزی مدون و جامع مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود