5 مهر 1391
شماره خبر: 12174

جلسه بررسی نحوه کارکرد سیستم AVL اتوبوسرانی کرج تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 جلسه بررسی نحوه کارکرد سیستم AVL اتوبوسرانی کرج تشکیل شد

سپیدار آنلاین: جلسه بررسی نحوه کارکرد سیستم AVL اتوبوسرانی کرج با هدف بررسی سیاست های کلان شهر مبنی بر دسترسی آسان شهروندان به این سیستم برگزار شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، هدف از برپایی این جلسه را رسیدن به نقطه نظرات مشترک به منظور ایجاد زمینه های آسان برای استفاده بهینه شهروندان از خدمات شهری ذکر کرد. مهرداد فیروزبخت با اشاره به طرح راه اندازی بلیط الکترونیک توسط سازمان اتوبوسرانی با ارزیابی مثبت از اجرای این طرح، افزود: در صورت بهره برداری همه جانبه از این طرح، می توان گام های موثری در ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان برداشت. وی با تاکید بر حرکت در مسیر شهروند الکترونیک و استفاده از خدمات و خروجی های حاصل از این مهم، گفت: راه اندازی بلیط الکترونیک را می توان به عنوان یکی از سیاست های کارآ و موثر در راستای رسیدن به شهر الکترونیک قلمداد کرد. فیروزبخت با اشاره به سیاست های کلان شهر از جمله ایجاد شهر هوشمند، بیان کرد: تهیه ساز و کارهای لازم برای تسهیل دسترسی شهروندان در استفاده از خدمات شهری از مهمترین اهداف هوشمندسازی شهر است. وی، بهره مندی شهروندان از خدمات شهری را از مهمترین مقوله های مدیریت شهری ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم از مباحثی است که به طور جد در دستور كار مدیریت شهری قرار دارد.
تعریف یک کارت هوشمند برای استفاده از سیستم های حمل و نقل
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بیان کرد : از جمله برنامه های بررسی شده در این جلسه تعریف یک کارت هوشمند برای استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی از جمله مترو، اتوبوس و ... است. فیروزبخت اظهارداشت: تلاش برای بهره گیری از کارت هوشمند برای استفاده از سایر خدمات شهری نیز در دستور کار این جلسه قرار گرفت. وی با اشاره به فعالیتی که در شبکه واگو برای اطلاع رسانی شهری، استفاده و دسترسی شهروندان صورت می گیرد، عنوان کرد: کارکرد این سیستم به منظور دسترسی شهروندان به خدمات و اماکن شهری در دست بررسی قرار دارد. جلسه بررسی نحوه کارکرد سیستم AVL اتوبوسرانی کرج با محوریت چگونگی اتصال کارت AVL بر روی پارکومتر، مترو، تاکسی و اتوبوس با حضور مهرداد فیروزبخت، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، عوامل شرکت هدی به عنوان مجری بلیط های الکترونیک، مهرداد کیانی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه همچنین عوامل و مجری پارکومتر در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برگزار شد.



منبع: کامنا

ميهمان
پاسخ 19/07/1391 - 12:48 a
باسلام
آیا شما سیستم حمل ونقل هوشمندبرای ناوگان اتوبوسرانی کرج دارید؟

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود