24 آبان 1391
شماره خبر: 15008

ارائه 123 نوع خدمت از طريق البرز كارت اتوبوسرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه 123 نوع خدمت از طريق البرز كارت اتوبوسرانی

سپیدار آنلاین: سيستم بهره گیری از فراید الکترونیکی در سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با تهیه بليط الكترونيك از روز جاری محقق می شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه بعد از ظهر امروز در آیین راه اندازی بلیط الکترونیک، عنوان کرد: این موضوع از جمله شاخص ترین مباحث کلانشهر کرج و به تبع آن سازمان اتوبوسرانی بوده است. مهرداد کیانی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان مبنی بر تسریع راه اندازی بلیط الکترونیک، عنوان کرد: سیستم کارت بلیط الکترونیک با هدف تحقق شهر الكترونیك توسط شركت ارتباطات هدي ارقام در شهر كرج اجرایی شده است. وی، حذف وجه نقد را از اهداف اصلی و مهم اجرای طرح بلیط الکترونیک مطرح کرد و افزود: خروج از روش های سنتی گامی موثر در تحقق شهر الکترونیک است و سازمان اتوبوسرانی کرج نیز به منظور فراهم آوردن این مهم اقدام به راه اندازی بلیط الکترونیک کرده است.
این مسئول با اشاره به مزایای بلیط الکترونیک، اظهارداشت: از جمله ظرفیت ها اين كارت که تحت پوشش نرم افزارهای کارآمد فعال می شود، بهره گیری در سایر حوزه هاي خدمات شهري و عمومي نظير تاكسي، پاركينگ، پاركها و مراكز تفريحي و... است. كياني افزود: ارائه 123 نوع خدمت در حوزه مديريت شهري از جمله ثبت ورود و خروج كارمندان، بهره گيري در اماكن ورزشي و ... از ديگر مزيت هاي اين طرح است. وي با اشاره به تاخير در اجراي اين طرح گفت: اين طرح از حدود سه سال پيش آغاز شد و با توجه به تحريم هاي بين المللي روند مطلوبي را طي كرد و با بهره گيري از توان بومي به بهره برداري رسيد. اين مسئول تجهيز اين سيستم به زبان فارسي و قابليت جابه جايي مانيتور را از جمله مهمترين كارايي هاي اين سيستم دانست و گفت: با آغاز بهره برداري از اين طرح 700 هزار كارت در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.
فراهم شدن زمینه های مدیریت نقدینگی توسط بلیط الکترونیک
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، فراهم شدن زمینه های مساعد به منظور ایجاد امکان مدیریت بر نقدینگی جاری توسط بلیط الکترونیک را مهم ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از البرز کارت اتوبوسرانی نقش بسزایی در تحقق این مهم دارد. کیانی، ارائه خدمات مناسب به شهروندان را از اولویت های سازمان اتوبوسرانی ذکر و عنوان کرد: استفاده از بلیط الکترونیک در راستای انجام این مهم همچنین افزایش سرعت خدمات مؤثر راه اندازی شده است. وی، شفاف‏سازی، تكریم ارباب رجوع، افزایش رضایتمندی شهروندان، مدیریت هوشمند مبتنی بر تقاضا و ارائه طرحهای تشویقی را از دیگر مزیتهای استفاده از بلیط الكترونیكی دانست. کیانی اذعان داشت: تحت تاثیر استفاده از البرز کارت، خدمات در سطح گسترده تری قابل دسترسی شهروندان خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: به منظور سهولت دسترسی شهروندان به البرز کارت اتوبوسرانی، باجه هاى فروش بليط در نقاط مختلف جغرافيايي شهر كرج که درگذشته اقدام به فروش بلیط کاغذی می کردند، در اين طرح به باجه هاى فروش و شارژ كارت الكترونيكى حمل و نقل تبديل مي شوند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود