5 مهر 1391
شماره خبر: 12184

شهردار جدید منطقه 7 معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 شهردار جدید منطقه 7 معارفه شد

سپیدار آنلاین : طی مراسمی مجید عسگری، معاون سابق استاندار زنجان در سمت مدیر منطقه 7 شهرداری کرج معارفه و محمد جعفر جوادی نیز که پیش از این به عنوان شهردار این منطقه فعالیت می کرد، تودیع شد.
محمد جعفر جوادی آملی که پیش از این سکان هدایت و مدیریت شهرداری منطقه 7 را در دست داشت، با تودیع از سمت مدیر منطقه در سمت سرپرست سازمان تازه تاسیس فرهنگی ابقاء شد. سید علی آقازاده ، شهردار کلانشهر کرج در آیین تودیع و معارفه شهردار منطقه 7 فعالیت و عملکرد مثبت محمد جعفر جوادی آملی را يادآور شد و اظهارامیدواری کرد: شهردار جدید این منطقه نیز با توجه به عملکرد گذشته این منطقه و الگو برداری از شیوه های مطلوب و بهینه مدیریت وی، گام های کارآمد تری را در زمینه مدیریت و خدمت رسانی به شهروندان این منطقه بردارد. وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر از جان گذشتگی ها و ایثار رزمندگان اسلام می تواند بهترین سرمشق و الگو برای خدمت صادقانه مسئولان به مردم باشد. اين مسئول با بیان اینکه، در حال حاضر بحث بیداری اسلامی و ارزشمندی مقامت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در جهان مطرح است بر حفظ و صیانت از این مهم تاکید کرد و گفت: رسالت همه ملت است که از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کنند. آقازاده با بيان اينكه نیت و خلوص رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی سبب رشد و توسعه فرهنگ اسلامی شد، گفت : جمهوری اسلامی ایران را به پایگاه ملت های مسلمان و الگوی مبارزه برای تحول و مبارزه با ظلم تبدیل کرده است.
شهردار كرج در ادامه با اشاره به سابقه و تجارب بالاي مدیر منطقه 7 اظهارامیدواری کرد: با تغییر و تحول مدیریتي بیشتر از گذشته شاهد تلاش مطلوب و فعالیت های مختلف عمرانی، خدماتی و ... در منطقه باشیم. وی با بیان اینکه، تغيیر در نظام مدیریتی با هدف ساماندهی و بهره گیری هر چه بهتر از تجربیات افراد و مدیران انجام می گیرد اظهارامیدواری کرد: مدیران در اتخاذ تصمیمات متناسب و کارآمد برای ساختار مدیریت شهری عملکردی موفق داشته باشند. شايان ذكر است فرماندار تفرش، فرماندار شازند، معاون اداره كل سياسي انتظامي استانداري كرمان، مشاور استاندار و مديركل برنامه ريزي و بودجه استانداري زنجان، مشاور استاندار و رئيس دبيرخانه ستاد پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري و معاون برنامه ريزي استانداري زنجان از جمله سوابق عسگري مدير جديد منطقه 7 شهرداري كرج است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود