5 بهمن 1391
شماره خبر: 19180

تفکیک منطقه 11 تجربه موفق دوره کنونی مدیریت شهری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تفکیک منطقه 11 تجربه موفق دوره کنونی مدیریت شهری کرج


سپیدارآنلاین: شهردار کرج درآیین تودیع و معارفه شهردار منطقه 11 مطرح کرد: تفکیک ساختاری و استقلال منطقه 11 تجربه موفق دوره کنونی مدیریت شهری کرج است.
سید علی آقازاده در آیین تودیع سعید حسنی، شهردار پیشین منطقه 11 و معارفه حسین عطایی به عنوان شهردار جدید، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیر سابق منطقه و اظهارامیدواری برای موفقیت شهردار جدید این منطقه، عنوان کرد: مدیریت مطلوب و شایسته نیازمند جلب رضایت شهروندان از دریافت خدمات است، بنابر این رسیدن به این مهم باید سرلوحه امور مدیریتی قرار گیرد. وی با یادآوری تفکیک و استقلال شهرداری منطقه 11 کرج در بهمن ماه 89 بیان کرد: انجام این مهم از جمله شاخص ترین تجارب مدیریت شهری کرج در این دوره مدیریت است. این مسئول، حمایت های شورای اسلامی شهر از استقلال و تفکیک ساختاری این منطقه را یادآور شد و افزود: از جمله مهمترین ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر در ارتباط با اجرای این طرح، شناسایی ظرفیت های توسعه منطقه بوده است. آقازاده با بیان اینکه، تفکیک ساختاری نقش بسزایی در تحقق عمران و آبادنی منطقه 11 کرج ایفا کرده است، بیان کرد: تحقق این مهم به جد مد نظر مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.
ضرورت کنترل بافت های فرسوده
شهردار کرج با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه 11 کرج، وجود بافت های فرسوده را یادآور شد و عنوان کرد: از جمله مهمترین برنامه هایی که باید در راس امور مدیریتی این منطقه قرار گیرد، کنترل بافت های فرسوده است. این مسئول ادامه داد: تحقق این مهم نقش بسزایی در کنترل و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ایفا می کند و به نوعی نیز موجب جلوگیری از تخلفات شهری در سطح وسیع می شود. آقازاده در ادامه با اشاره به وجود جاده های ترانزیتی و پر اهمیت منتهی به این منطقه افزود: این جاده ها شامل جاده مخصوص، اتوبان تهران – کرج و بلوارشهید مدرس و یا بلوار خلج آباد است که به نوعی ظرفیت و پتانسیل مهم این منطقه به شمار می رود. این مسئول با تاكيد بر ضرورت ظرفیت سازی بهینه در این منطقه، اظهارداشت: با اجرای طرح ها و برنامه های کاربردی و راهبردی می توان فعالیت های مناسب و مطلوبی را در زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگي، زیرساختی و ...در سطح منطقه به مرحله اجرا در آورد. آقازاده با بیان اینکه بلوار خلج آباد شریان اصلی جاده تهران، شمال است، عنوان کرد: تمامی اقشار همچنین شهروندان از نقاط مختلف کشور برای استفاده از فضای گردشگری جاده چالوس از این محورها تردد می کنند که این خود از مولفه های مثبت در توسعه عمرانی منطقه در زمینه های مختلف است.
نقش حمایت شورای شهر در عملکرد موفق منطقه 11
شهردار کرج در ادامه با اشاره به حمایت های شورای اسلامی شهر کرج از برنامه ها و طرح های اجرایی منطقه 11 عنوان کرد: رویکرد اعضای شورا در خصوص عمران و آبادانی مناطق شهری به ویژه مناطق غیربرخوردار نقش تعیین کننده ای در پیشبرد امور مدیریت شهری و تحقق اهداف این مجموعه داشته است. آقازاه، نقش حمایتي و پشتیبانی های شورای سوم از امورات مختلف منطقه را یادآور

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود