8 مهر 1391
شماره خبر: 12290

مدیران شهری کرج با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 مدیران شهری کرج با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند

سپیدار آنلاین: همزمان با بسیاری از شهرهای کشور مراسم غبارروبی مزار شهدا در کرج برگزار شد که در آن مدیران شهری با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
در حاشیه این مراسم مشاور شهردار کرج در امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی وجانفشانی دلاور مردان بزرگی است که تا پای جان در برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام وقرآن تلاش کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش ها و آموزه های انقلاب حسینی و حماسه کربلا بود، افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از شعار محرم و انقلاب حسینی بود که امام راحل (ره) از آن به عنوان محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر یاد کردند. این مسئول به اهداف و آرمان های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: شهیدان انقلاب اسلامی جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد درراه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. کلانتری یادآور شد: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دورانها قرار دهد. مشاور شهردار کرج در امور ایثارگران، آرامش و امنیت امروز جامعه را مرهون از خود گذشتگی ایثارگران خداجو دانست و بیان کرد: رزمندگان با صلابت ما در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و با رشادت ها و ایثارگری های خود آرامش و آسایش کنونی را برای ما به یادگار گذاشتند. وی ادامه داد: ملت غیور ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی با جانفشانی دلاورانه در پای پرچم افراشته اسلام و قرآن ایستادگی کرد و در این مجموعه تابناک درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. این مسئول گفت: شهیدان هشت سال دفاع مقدس جوانان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند، در واقع دوران دفاع مقدس دوره نورانی و دوران طلایی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود به گونه‌ای که مسیر آینده را برای ملت ایران درخشان ترسیم کرده است. کلانتری یادآور شد: مردم به ویژه نسل جوان باید با حماسه‌ آفرینی‌های دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شده و نسبت به آن بصیرت و بینش پیدا کنند تا بتوانند پاسدار خوبی برای آرمان‌های نظام و انقلاب باشند، در واقع ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده و این به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس است، برهمین اساس تا می‌توان باید از ارزش‌های این دوران پاسداری کرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود