20 خرداد 1393
شماره خبر: 123577

حمایت شهرداری کرج از کودکان مبتلا به سرطان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حمایت شهرداری کرج از کودکان مبتلا به سرطان


شهرداری کلانشهر کرج در راستای اشاعه فرهنگ نوعدوستی و همدردی با خانواده های بیماران سرطانی، هزینه های مربوط به خرید و سفارش تاج گل تسلیت و تهنیت را صرف حمایت از درمان کودکان مبتلا به سرطان می نماید.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان به یاری نیت های خیر و خداپسندانه مردم نیک اندیش ایران چتر حمایتی مطلوبی بر سر خانواده های بیماران سرطانی گسترانده و تا حدی زیادی از فشار روانی ناشی از تامین هزینه های سرسام آور درمان این بیماری کاسته است که همین صداقت در صرف کمک های مردمی، مدیریت شهری را بر آن داشت تا به سهم خویش قدمی برای توسعه فعالیت های خیریه محک بردارد.
علیرضا پیغمبردوست ادامه داد: در پی توافقنامه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و موسسه خیریه محک، لایحه ای جهت کسب تکلیف و دریافت اجازه از وکلای مردم به شورای اسلامی شهر ارسال شد تا در صورت نظر موافق اعضای محترم شورا، هزینه های مربوط به خرید و سفارش تاج گل تسلیت و تهنیت در اختیار موسسه مذکور قرار گیرد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه شورای اسلامی شهر با نگاه مثبت و در راستای اشاعه فرهنگ نوعدوستی به لایحه مذکور رای مثبت داد، اذعان داشت: نمایندگان مردم با علم به هزینه های سنگین درمان سرطان و پوشش جامع موسسه خیریه محک جهت درمان و توانمندسازی کودکان مبتلا به این بیماری، با پیشنهاد مذکور موافقت کرد تا کمک هر چند کوچکی در راستای توسعه سلامت و ایجاد بهبودی در کودکان بی گناهی که به این بیماری مبتلا شده اند، صورت گیرد. به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری کرج، اجر دنیوی و اخروی این عمل نیک و همه پسند متعلق به یکایک شهروندان است؛ چرا که آنان صاحبان و سهامداران حقیقی شهر می باشند و قطعا این اقدام نمادین می تواند به الگویی برای سایر نهادهای دولتی و خصوصی تبدیل شود. پیغمبردوست تصریح کرد: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان متعهد گردیده بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری کرج، نسبت به تهیه استندهای محک اقدام نماید و وظیفه اطلاع رسانی به خانواده ها را بر عهده گیرد. بر اساس اظهارات وی، یک سبد گل می‌تواند نشانه همدردی و عرض تسلیت و یا وسیله ای برای بیان شادباش و اظهار شادمانی باشد. استند های محک نیز علاوه بر آنکه همچون یک سبد گل، مهر و علاقه و همراهی شما را به نزدیکانتان خاطر نشان می کند، نمادی از نوع دوستی و مفاهیم والای انسانیت است. شما می توانید با پرداخت بخشی از هزینه یک سبد گل به موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) به درمان و بهبود این کودکان کمک کنید. موسسه محک در ازای این کمک؛ از طرف شما و با نام شما استند مخصوصی را برای شخص مورد نظرتان ارسال خواهد کرد.بی شک این اقدام شما از همه سبدها و دسته های گل؛ به یادماندنی و پر معنی تر خواهد بود. اگر مایل به سفارش استندهای محک هستید با شماره 23501088 بخش پروژه های خاص تماس بگیرید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود