9 مهر 1391
شماره خبر: 12366

پيشرفت دانش آموزان زمينه ساز ارتقاء سطح علمي كشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 پيشرفت دانش آموزان زمينه ساز ارتقاء سطح علمي كشور است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج گفت: پیشرفت و ترقی دانش آموزان بی شک زمینه ساز ارتقاء سطح علمی کشور در زمان ها و دوره های مختلف است.
سید علی آقازاده در آيين رونمايي از هديه فرهنگي شهرداري كرج که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج، علي ابن موسي رضا (ع) با حضور مسئولین شهری در دبستان دخترانه محمود ایلیایی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری شورای اسلامی شهر کرج و آموزش و پرورش برای مدارس هدیه ای در نظر گرفته شده است که این همکاری و اقدام در تاریخ آموزش و پرورش کرج بی نظیر بوده است. وی افزود: در این راستا تعامل خوبی میان دستگاههای فرهنگی آموزش و پرورش و شهرداری شکل گرفت که خروجی آن در قالب بسته فرهنگی به عنوان یک ابتکار شایسته و پایه گذار امر فرهنگی در شهر اجرايي شد. این مسئول اظهار داشت: دفترچه حساب پس انداز بانک شهر برای نوگلان کلاس اولی تعبیه شده است که در این خصوص جا دارد که از همکاری شورای اسلامی شهر کرج به ويژه کمیسیون فرهنگی شورا همچنین معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و شخص رضاحسینی و همکاران وی، معاونین، جانشین و روابط عمومی این نهاد که در اين زمينه تلاش كردند تقدیر كرد..
رشد علم در کشور گوی سبقت را از دیگر کشورها ربوده است
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: پیشرفت و ترقی دانش آموزان بی شک زمینه ساز ارتقاء سطح علمی کشور در زمان ها و دوره های مختلف است. آقازاده تاکید کرد: امروزه توسعه علم در کشور ما توانسته است گوی سبقت را از دیگر کشورها برباید که تحقق این امر با وجود خانواده و فرهنگسازي صحيح عملي شده است. شهردار کرج با بیان اینکه هم اکنون کشور ما در وضعیتی ایده آل قرار دارد، افزود: امروز ما افتخار داریم که در کشوری زندگی می کنیم که در تمام زمينه ها در حد ایده آل قرار دارد و دليل این امر وجود نیروهای بافکر و هوشمند و جوانان برومند کشورمان است.
شایان ذکر است؛ این مراسم با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و زیست شهری شورای اسلامی شهر کرج،شهردار کرج، معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و مديران اين حوزه، مدیر کل آموزش و پرورش کرج و مدیر ناحیه 2 این نهاد به همراه مدیران و معلمان، فرماندهان سپاه قرارگاه امام هادی(ع) و فردیس کرج،مدیران عامل سازمانهای آتش نشانی و پارکها و فضای سبز شهرداری کرج،مدیران مناطق 3 و 10 شهرداری کرج به همراه دو نفر از ائمه جماعات این منطقه و دانش آموزان و اولیای آنان برگزار شد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود