21 خرداد 1393
شماره خبر: 123674

آسمان کرج در نیمه شعبان نورافشانی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آسمان کرج در نیمه شعبان نورافشانی می شود


معاون خدمات شهری شهرداری کرج از نورافشانی آسمان این کلانشهر به مناسبت ولادت با سعادت ولی عصر امام زمان (عج) در شب نیمه شعبان خبر داد.
حسن مدیر روستا با اعلام این خبر اضافه کرد: این معاونت در نظر دارد جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم و جشن های نیمه شعبان و گرامیداشت ولادت حضرت قائم (عج) در هشت نقطه از شهر کرج نسبت به نورافشانی اقدام نماید. وی، ساعت آغاز نورافشانی را 21 شامگاه اعلام و درباره مکان های تعیین شده خاطر نشان کرد: نورافشانی ها در تپه اسلام در منطقه یک، پارک تاجیکستان –رو به روی شهرداری مرکز- در منطقه 2، بلوار کانال فردیس – نبش ایستگاه تاکسی های مشکین دشت- در منطقه 3، مسجد جامع فاز 4 مهرشهر در منطقه 4، پارک جنب معاونت خدمات شهری منطقه 6، جنب شهرداری منطقه 7، پارک نبوت در منطقه 8 و پارک بوستان جهان در منطقه 9 شهرداری کرج انجام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد؛ شهروندان کرجی با رعایت فاصله استاندارد از محل انجام نورافشانی و همچنین توجه به نکات ایمنی از مشاهده مراسم نورافشانی لذت ببرند و یک شب شاد و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستان تجربه نمایند. یادآوری می شود همه ساله با نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) شهروندان با آب و جارو کردن کوچه ها و خیابانها، آذین بندی و تزئین خودجوش سطح شهر، خود را مهیای برگزاری جشن های بزرگ نیمه شعبان می کنند و هیات های مذهبی، کسبه و اقشار جامعه با تدارک و برپایی ایستگاه های صلواتی و پخش شیرینی و شربت بر حلاوت این جشن بزرگ دینی می افزایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود