22 خرداد 1393
شماره خبر: 123777

پیام تبریك شهردارماهدشت به مناسبت نیمه شعبان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیام تبریك شهردارماهدشت به مناسبت نیمه شعبان


شهردارماهدشت در پيامي فرارسيدن نيمه شعبان را به مقام عظماي ولايت، مردم متدين و ولايت مدار شهرماهدشت و همه منتظران تبريك گفت.
مهندس میرزائی شهردارماهدشت در پيامي فرارسيدن نيمه شعبان را به مقام عظماي ولايت، مردم متدين و ولايت مدار شهرماهدشت و همه منتظران آن حضرت تبريك گفت. در پيام مهندس میرزائی آمده است: آن لحظه ی زيبا از شب نيمه شعبان، آسمان سامرا از ظهور معجزه ديگري به خود مي‌باليد و شكفتن آخرين غنچه زيباي بوستان فاطمي در دامن نرگس زيباترين صدف گوهر آفرينش و يوسف سپيد سيماي مشكين چشم دلربا را به عرشيان و زمينيان مژده مي‌داد، او آمد و با آمدنش اميد به برپايي عدل در دل و جان شيفتگان عدالت، حياتي دوباره يافت. چه مبارك مولودي كه وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهير، زمين را پر از عدل و داد كرده و كاخ‌هاي ظلم و ستم را فرو مي‌ريزد. خجسته باد ميلاد نوري كه سحر با شبنم لطفش بيدار مي‌شود و خورشيد در انتظار سلامش طلوع مي‌‌كند. او كه هرگاه جمعه از راه مي‌رسد، صاحبدلان، دل از دست مي‌دهند و قرار از كف مي‌نهند و قافله دل‌هاي بيقرار روي به قبله مي‌كنند و آمدنش را به انتظار مي‌نشينند و چه زيبا و دلنشين است اين انتظار.اينك که در آستانه ولادت فرخنده‌اش ايوان دل و صحن جان مردمان شهر و ديارمان را آذين بسته‌ايم تا شعله‌هاي اشتياق و عاطفه و پيوند ناگسستني با آخرين پيشواي پارسايان را در قلب شيعيان جهان برانگيزانيم و نغمه‌اي چنين طنين انداز كنيم:
نیمه ی شعبان گل نرگس شکفت / چلچله از شادمانی شب نخفت
آبشار یک لحظه آرام شد ، نریخت / تا که رازش با گل نرگس بگفت
سرو حیران شد از آن فر و جلال / ماه فرو مانده در آن حسن جمال
اینجانب فرارسيدن خجسته ميلاد با سعادت يگانه منجيعالم بشريت، ستاره سپهر ولايت، عدل گستر گيتي، امام المبين، حجت الله علي العالمين حضرت حجت بن الحسن العسكري ارواح العالمين له الفداء را به محضرمقام عظماي ولايت حضرت آیت الله خامنه ای، مردممتدين ولايت مدار شهرماهدشت و همه منتظران آن حضرت تبريك عرض كردهاز خداوند متعال تعجيل در فرج مبارك آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و پيروزي و سربلندي همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.
حمید میرزائی شهردار ماهدشت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود